NIEUW: DIGITALEKEUKEN.COM

Hoi allemaal,

Het is een hele poos geleden dat ik iets op deze blog heb gezet. Dit komt omdat mijn interesse in de onderwerpen waar ik over schreef langzaam wegging waardoor de motivatie om iets nieuws de post verwaterde. Zonde, want het aantal volgers en lezers van mijn berichten was al best wel wat en daar was ik ook heel blij mee. Volgend jaar (begin september 2017) ga ik beginnen met mijn nieuwe studie: voeding en diëtetiek. Omdat voeding mij erg interesseert heb ik een website opgestart waar ik recepten en informatie over voeding en diëten op zal plaatsen. Deze website heet: digitalekeuken.com . Ik nodig jullie allemaal uit om erop te kijken en om me eventueel te volgen op WordPress (knop staat onderaan de pagina) of Facebook (https://www.facebook.com/DigitaleKeuken/). Ik zou dit echt superleuk vinden, vooral omdat ik nog helemaal geen volgers heb. Dat is altijd lastig in het begin. Wees de eerste! Het zou me erg blij maken en motiveren om allemaal leuke nieuwe berichten te plaatsen.

Liefs Lau

Over Lifebloglau

Hi! Welkom op LifeblogLau ♥ Leuk op mijn blog komt kijken. Ik ben Lau en ben 16 jaar. Hier vind je posts over mode, uiterlijk, muziek, persoonlijke verhalen, recepten en nog veel meer!
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op NIEUW: DIGITALEKEUKEN.COM

  1. Lou-ann zegt:

    Leuk dat je voeding en diëtetiek gaat doen! Zelf doe ik ook een voeding gerelateerde opleiding en vind dit dan ook een goede keuze 😉 Ik volg je, ben benieuwd. Xoxo

    Like

Geef een reactie

