Kittens ♥

Elf weken geleden werden er bij ons weer zoals elk jaar kittens geboren. M’n zusje en ik waren aan het skeeleren toen onze zus ons belde dat de kat aan het bevallen was. We sjeesden meteen naar huis omdat het altijd bijzonder is om de bevalling te zien. Het was mooi, en natuurlijk ook een beetje ranzig, om te zien. Hierbij wat foto’s van de vier katers in de afgelopen elf weken.

kittens8

kittens1

De foto hierboven net na de bevalling en de rest is op chronologische volgorde. 🙂
Dit is echt maar een paar uur nadat ze geboren waren. Geen idee waar de vierde is op deze foto is trouwens, haha.

kittens2

kittens3

kittens4

Ah met de oogjes net open. Hier waren ze zo cute!

kittens5

kittens7

Drie van de vier zijn al naar hun nieuwe huis. Nu is er nog een over, die over een week opgehaald wordt, en wat voor een. Dat beest is hyperactief, het is niet te doen. Het liefst rent hij de hele middag door het huis heen als een gek en nu ik het me zo bedenk heb ik hem nog nooit stil zien liggen. Maar hij is wel grappig en lief hoor.

kittens6

Cute toch?

xxx Lau

Over Lifebloglau

Hi! Welkom op LifeblogLau ♥ Leuk op mijn blog komt kijken. Ik ben Lau en ben 16 jaar. Hier vind je posts over mode, uiterlijk, muziek, persoonlijke verhalen, recepten en nog veel meer!
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Kittens ♥

  1. xgraciously zegt:

    Ahwww, super schattig! Deze kittens lijken wel wat op mijn katten. Ze zagen er precies zo uit, ook met die mooie blauwe oogjes! Xx

    Liked by 1 persoon

  2. Sherry zegt:

    AHHH wat schattig!

    Liked by 1 persoon

  3. Awww wat echt super schattig!! ❤

    Liked by 1 persoon

  4. Wat een schatjes! 😍

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

