Rimmel London 60 seconds Super Shine nagellak

Er zijn periodes waarin je je nagels verzorgt en vijlt maar niet lakt, er zijn periodes waarin je veel nagellak gebruikt en er zijn periodes waarin je geen shit aan de nagels doet. Toevallig ben ik op het moment lichtelijk obsessed door het lakken van m’n nagels. Geen idee waar het vandaan komt, zoiets is me nog nooit overkomen. Hoe lang ik het volhoud is de vraag, ik zal het jullie laten weten.

nagellakrimmel2

nagellakrimmel1

In ieder geval, toen ik laatst in de stad was kon ik het niet laten op twee keer kleuren nagellak te kopen. Mijn struggle blijft trouwens het meervoud van nagellak: nagellakken, nagellaks (?), nagellakjes (oh ulgh)? Ze worden door mijn computer allemaal fout gerekend, lol! Maar dat even terzijde. Van dat paar was er één voor de helft van de prijs. Rimmel London was vroeger altijd mijn favoriete nagellak merk, dus dat kwam goed uit.

Het zijn er dus twee van Rimmel London. Hier heb ik er al meerdere van, dus ik wist dat ze sowieso prima werken. Ze zijn van de 60 seconds lijn. Dit bestond al eerder, alleen dan is dit ook nog eens super shine. Deze variant heeft een mooie en rustige verpakking.

nagellakrimmel5

Ik begin altijd met het vijlen met deze glasvijl. Niet heel speciaal, maar toch belangrijk, ook al zijn je nagels lang, ze moeten wel recht zijn. Bij nagels met een felle kleur vallen ongelijkheden erger op. Mijn nagels zijn op het moment best een prima lengte, misschien dat ik ze daarom zo vaak lak trouwens. 🙂

nagellakrimmel4

nagellakrimmel9

nagellakrimmel8

De eerste kleur is 405 Rose Libertine. Een hele mooie roze kleur, maar dan helemaal niet barbie roze. Juist eerder een beetje perzik achtig. bij deze begrijp ik precies wat ze bedoelen met super shine. Die zie je wel heel duidelijk als een soort witte streep er overheen. Deze is erg fel, misschien wel feller dan hoe die op de foto overkomt, dat komt waarschijnlijk omdat het zo glimt wanneer het beweegt.

Besteed vooral geen aandacht aan de rimpels op mijn handen, haha. Het is verschrikkelijk. ik mag dan wel bijna 17 zijn, maar m’n handen zien er niet uit alsof ze zo jong zijn. Niet zo pretty, maar ach.

nagellakrimmel3

nagellakrimmel7

nagellakrimmel6

Deze kleur heet 500 Caramel Cupcake, een hele oudroze, bijna huidskleurachtige kleur. Maar in tegenstelling tot de vorige heeft deze helemaal niet zo’n glans. Deze is daarentegen zowat mat. Ik vind het wel mooi. Dit is meer een rustige kleur die je bij iedere gelegenheid zou kunnen dragen. Mijn favoriet van deze twee!

Door het handige kwastje zijn ze allebei heel gemakkelijk op te doen. Met Rose Libertine had ik wel wat meer moeite, maar dat heb je altijd bij felle kleuren (en haast). Alsnog ziet het er prima uit. Het verbaast me trouwens echt hoe lang het blijft zitten. Gewoon dik vijf dagen. Vooral de Caramel Cupcake kun je gerust een week laten zitten omdat de kleur op de kleur van je nagels lijkt en losgelaten stukjes niet erg opvallen.

Prijs: 4 euro

Draag jij vaak nagellak en welk merk vind je goed?

xxx Lau

Over Lifebloglau

Hi! Welkom op LifeblogLau ♥ Leuk op mijn blog komt kijken. Ik ben Lau en ben 16 jaar. Hier vind je posts over mode, uiterlijk, muziek, persoonlijke verhalen, recepten en nog veel meer!
Dit bericht werd geplaatst in Uiterlijk en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Rimmel London 60 seconds Super Shine nagellak

  1. Ik draag heel vaak nagellak en meestal van Essence, hihi ^^ Maar wat een leuke review! 😀

    Liked by 1 persoon

  2. xgraciously zegt:

    Leuk review en wat een leuke nagellakjes! Ik vind Rose Libertine het mooist. Xx

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

