NIEUW: FoodblogLau

Op zich geen schokkende verandering, alles blijft zoals het is, maar toch met een kleine toevoeging. Ik merk namelijk dat ik het heel leuk vind om over voeding te schrijven en dat er daarom de laatste tijd ook steeds meer blogs over dit onderwerp verschijnen.

Ik ben begonnen met het lezen van boeken over voeding en mijn studie van volgend jaar zal er ook over gaan. Vandaar dat ik er steeds vaker dingetjes over zal gaan schrijven. Geen idee hoe vaak en wanneer, dat wil ik niet al te veel vastleggen, want dan wordt het een soort verplichting en dat werkt in de meeste gevallen averechts.

Dus het wordt een groter onderwerp, een groter deelonderwerp van bijvoorbeeld ‘uiterlijk’ of ‘persoonlijk’. Een paar aanpassingen aan de site, waarbij de foodblogs makkelijker zijn te onderscheiden, maar meer is het niet.  Ik hoop natuurlijk dat jullie het een beetje leuk vinden. 🙂

Dit was één groot onduidelijk onsamenhangend verhaal, maar we zullen zien hoe het wordt! 

Lau

Over Lifebloglau

Hi! Welkom op LifeblogLau ♥ Leuk op mijn blog komt kijken. Ik ben Lau en ben 16 jaar. Hier vind je posts over mode, uiterlijk, muziek, persoonlijke verhalen, recepten en nog veel meer!
Dit bericht werd geplaatst in FoodblogLau en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op NIEUW: FoodblogLau

  1. Laury zegt:

    Wat leuk! Ben benieuwd!

    Liked by 1 persoon

  2. Ik ben benieuwd 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

