Gedachten van een beginnende sportscholier

Naar de sportschool gaan is leuk, heel erg leuk zelfs, maar kan ook erg ongemakkelijk zijn. Wanneer iets niet lukt, je geen idee hebt wat je moet doen, of wanneer je mensen tegen komt die je liever niet daar wilt tegenkomen kun je nog wel eens je niet helemaal op je gemak voelen. Net begonnen met sporten heb ik een aantal gedachten op een rijtje gezet die vaker langs zijn gekomen.

Ik heb geen zin om te gaan.

Het is toch leuk, ik moet dit vaker doen.

Wat doe ik? Dit ziet er raar uit.

Dit hoort niet zo.

Waar is m’n bidon?

Iedereen om me heen is zoveel meer afgetraind

Help ik heb het lichtste aantal kilo’s

De haat-liefde verhouding met dit apparaat (hij is geniaal, maar ongemakkelijk).

Hoe erg shaken mijn benen op deze loopband?

Hoeveel mensen achter mij kijken naar me?

Buikspieroefeningen op een matje lijkt perfect, maar durf ik niet in m’n eentje.

Iemand van school is hier, ik ga weg.

Net gesport en jawel, je kunt het zien!

Dat waren er een hoop en er zijn er vast en zeker nog veel meer. Weet jij er nog een? Of welke zijn voor jou herkenbaar? 

Laat je niet tegenhouden, het is je conditie en het resultaat zeker waard. ♥

Liefs Lau

Over Lifebloglau

Hi! Welkom op LifeblogLau ♥ Leuk op mijn blog komt kijken. Ik ben Lau en ben 16 jaar. Hier vind je posts over mode, uiterlijk, muziek, persoonlijke verhalen, recepten en nog veel meer!
Dit bericht werd geplaatst in Lifestyle en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Gedachten van een beginnende sportscholier

  1. Ik heb veel artikelen gelezen over het sporten in sportscholen, en van vrienden hoor ik vaak precies dezelfde gedachtes als hierboven 🙂

    Like

  2. Dat haat-liefde verhouding, herkenbaar :’) Leuk artikel! Xoxo

    Like

Geef een reactie

