Haar-was-favorieten

Heee. Jullie herkennen het vast wel wanneer ik zeg dat ik ongeveer twintig keer van shampoo en conditioner ben veranderd. Het is gewoon moeilijk om de perfecte combinatie te vinden, die ook niet te duur is. Over de combinatie op dit moment ben ik wel erg tevreden, vandaar dat ik het vandaag met jullie deel.

shampoo7

Sinds een tijdje was ik mijn haar elke dag. Sommigen vinden het slecht, maar eigenlijk is het best handig. Hierdoor moet ik sowieso elke dag douchen voor het slapen en dat is voor mijn gevoel wel een fris idee.

shampoo5

shampoo4

Shampoo
Hiervoor is natuurlijk wel een elke dag shampoo nodig, want anders droogt je haar heel erg uit. Deze Elke Dag shampoo van Palmolive doet dit goed en ruikt daarbij ook goed. Het is niet zo’n naar shampoo luchtje, maar een beetje bloemachtig. Ik kocht hem voornamelijk omdat deze helemaal niet duur was. Ongeveer 2,30 euro voor 350 milliliter. Dat is niet veel.

Het is verzorgend, voedend en geschikt voor ieder haartype. Het kamille extract maakt het haar zacht en soepel.

shampoo6

shampoo3

Conditioner
Door al het verven en stijlen is mijn haar nogal uitgestorven. Nu verf en stijl ik het niet meer, maar het is nog steeds best beschadigd. Droog en dode puntjes, best irritant. Door deze Andrélon Keratine Repair conditioner wordt het echt beter, en dat meen ik serieus. De eerste keer schrok ik er een beetje van hoe zacht het was toen ik uitspoelde, haha. Deze is ongeveer 4,50 euro per 300 milliliter. Dat is wel wat duurder, maar zeker het geld waard.

De lijn is ontwikkeld voor droog en beschadigd haar en herstelt intensief. Dit komt door de keratine en de oliën die erin zitten. Hierdoor krijg je zacht en glanzend haar.

shampoo2

shampoo1

Dit is hoe het er dan vaak uitziet, als het ook nog even goed wil vallen. Ik ben er best tevreden mee, al wil ik wel m’n haar al een paar jaar lang laten groeien. Het wil maar niet lukken.. Dat komt waarschijnlijk door al dat stijlen en kleuren, dus nu zou het beter moeten gaan. Nog andere mensen die ook de ‘lang haar wens’ hebben? 😉

xxx Lau

Over Lifebloglau

Hi! Welkom op LifeblogLau ♥ Leuk op mijn blog komt kijken. Ik ben Lau en ben 16 jaar. Hier vind je posts over mode, uiterlijk, muziek, persoonlijke verhalen, recepten en nog veel meer!
Dit bericht werd geplaatst in Uiterlijk en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Haar-was-favorieten

  1. Ik heb gelukkig lang haar, maar ik ben ook vaak de juiste combinatie aan het maken, net zoals jij 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

