OOTD lentedag

Heey! Als vervolg op de Primark shoplog had ik nog een outfit of the day beloofd! Dus hier is ie dan. Omdat het steeds mooier weer wordt dan wel op de lente geïnspireerde kleding. Niet te warm, maar ook niet te koud. Kijk maar mee!

OOTDlente6

Dit bloemetjes t-shirt is van de Primark en heeft een zacht roze kleurtje. Hij is wel doorzichtig, vandaag het blauwe hemdje eronder. Deze matcht bij m’n broek zoals je wel kunt zien.

OOTDlente5

De parfum die ik erbij draag is van Tommy Hilfiger. Ik doe er nu al best lang mee en gelukkig maar. Hij ruikt heel lekker zoet en bloemig. De armbandjes zijn van Primark. Die kun je ook in de shoplog zien!

OOTDlente3

Ik hou van de broeken van de New Yorker, echt waar. Maandag ga ik er weer twee halen. Voorheen had ik altijd broeken van de H&M alleen die slijten helaas snel en gaven ook kleur af op van alles en nog wat. Deze vind ik echt heel chill. Dit is er trouwens zo een die geen rits heeft, maar een soort legging is.

OOTDlente2

Om het hipster gehalte toch een beetje hoog te houden, deze gekke zebra print sokken. Stiekem vind ik ze eigenlijk wel leuk. De schoenen zijn lekker simpel zwart van de van Haaren.

OOTDlente

♥♥♥

Xxx Lau

Over Lifebloglau

Hi! Welkom op LifeblogLau ♥ Leuk op mijn blog komt kijken. Ik ben Lau en ben 16 jaar. Hier vind je posts over mode, uiterlijk, muziek, persoonlijke verhalen, recepten en nog veel meer!
Dit bericht werd geplaatst in Mode en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

15 reacties op OOTD lentedag

  1. Hele leuke outfit 🙂

    Liked by 1 persoon

  2. moonandbear zegt:

    Mooie outfit meid! Vooral je shirt vind ik erg leuk en grappig dat het door het hemdje weet zo leuk match met je broek :).

    Liked by 1 persoon

  3. Wauw super leuke outfit ❤ leuk en die parfum van Tommy is ook heerlijk 😀

    Liked by 1 persoon

  4. Marleeeentje zegt:

    Wauw, wat een mooie oorbellen!

    Liked by 1 persoon

  5. Erg leuke outfit weer! Leuk die sokken eronder 😉 Xoxo

    Liked by 1 persoon

  6. Leuke outfit, vooral je shirtje!

    Like

  7. Ayaan Nina zegt:

    Prachtige outfit

    Like

Geef een reactie

