Blogtijden veranderen

School pest me zo erg. Grrr. Ik merk steeds vaker dat ik minder tijd heb om te bloggen, of dat ik me soms moet haasten om een bericht nog op tijd af te hebben. Dat is natuurlijk helemaal niet de bedoeling! Als ik iets doe, wil ik het ook goed doen en met plezier natuurlijk. Dat gaat op het moment even niet. Het liefst blog ik één keer in de drie dagen, en het doet ook een beetje pijn aan m’n hart om dat te veranderen, maar het moet echt denk ik. Het einde van het jaar is in zicht en dat betekent dat de toetsweken er weer aan komen. School neemt op het moment zo veel tijd in beslag.

Ook komt er weer een optreden aan waar ik me goed op wil voorbereiden. Boeken lezen voor school neemt ook wat tijd in beslag. Vandaar dat er vanaf nu standaard één keer per week een bericht online komt. Daarnaast kan er altijd wat tussendoor erbij komen als ik toevallig inspiratie heb of als ik gewoon echt iets kwijt wil. Wanneer er geen druk is om iets online te zetten, blijf ik er ook veel plezier in houden en dat is ook belangrijk!

Dit zal in de zomer vast weer veranderen, maar voor nu is het even zo. Het is niet heel erg anders dus ik hoop niet dat jullie er nu ineens niks meer aan vinden of zo.. Ik vind het heel lief dat jullie mijn blog lezen. Waardeer het echt. 🙂

xxx Lau

Over Lifebloglau

Hi! Welkom op LifeblogLau ♥ Leuk op mijn blog komt kijken. Ik ben Lau en ben 16 jaar. Hier vind je posts over mode, uiterlijk, muziek, persoonlijke verhalen, recepten en nog veel meer!
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Blogtijden veranderen

  1. Doe rustig aan en doe het zoals jij het wilt. Het moet niet voelen alsof je verplicht bent iets te posten, het moet voor jezelf ook leuk blijven. Ik wacht in ieder geval met smart je nieuwe post af 🙂

    Like

  2. Whitney zegt:

    Goed aan jezelf denken. School heeft meer prioriteit momenteel. Succes!

    Like

Geef een reactie

