Shoplog Primark Rotterdam

Hee! Laatst ben ik weer eens naar de Primark geweest en deze keer in Rotterdam. Het begint langzaam zomer te worden en daarom wilde ik wat zomerse kleding erbij. en dat is goed gelukt. Het viel me op dat er zo veel leuke dingen bij de Primark waren! Ik heb nog niet eens de helft gezien (wegens te weinig tijd), maar er lagen zo veel leuke dingen bij. Kijk maar mee!

shoplogprimark1

Sorry ik weet de prijzen niet allemaal precies meer, het bonnetje ligt volgens mij al in de prullenbak. Maar ik kan denk ik nog wel schatten hoe veel het kostte. Sowieso was het bij elkaar ongeveer 40 euro.

shoplogprimark8

shoplogprimark4

De twee t-shirts hebben eigenlijk precies dezelfde vorm. Het zijn van die gewoon simpele shirtjes met een leuke print waar ze er echt superveel van hadden. Altijd goed, en ze waren ook maar 3 euro.

shoplogprimark7

Dit hemdje allemaal kleine hartjes en vlinders. Toen ik het kocht zag ik de vlinders en hartjes eigenlijk helemaal niet, ik vond het gewoon een leuk printje. Zwart met wit is ook altijd handig, dat past overal bij. Deze was 5 euro.

shoplogprimark5

Ook deze was 5 euro. Hij is doorschijnend, dus daar moet natuurlijk nog iets onder. Deze draag ik in de OOTD die binnenkort online komt. Hij heeft best wel een hoge hals, maar dat vind ik wel iets leuks hebben. Al die kleine bloemetjes vind ik wel schattig en roze is natuurlijk een van mijn favoriete kleuren.

shoplogprimark2

Dit is gewoon een hemdje omdat het handig is. Ik heb nu ondertussen al beest veel verschillende kleuren van dit soort. Zwart, wit, roze, groen, oranje en blauw. Dat past weer onder verschillende dingen. Deze was volgens mij 2,50 euro.

shoplogprimark3

Weer eens een vestje. Deze kan open, maar eigenlijk vond ik het dicht ook wel leuk. Het heeft een v-hals, dus dat staat niet gek als ik hem gewoon zo draag. Ik weet niet meer precies hoe duur deze was, het zal wel iets rond de 10 euro zijn.

shoplogprimark6

Dit een pyjama achtig iets. Deze draag ik ’s avonds en hij is zo schattig! Kijk die beertjes nou. Van deze weet ik de prijs echt niet meer, denk rond de 5 euro.

shoplogprimark12

Om een hele bh op de foto te zetten vond ik nou ook wel iets geks hebben, maar het ging om het bandje. Bij huidskleurige bh’s is het namelijk bijna altijd zo dat je de bandjes eraf kunt halen. Dat is vervelend want die bandjes vallen er dan snel vanaf. Bij deze zitten ze er gewoon aan vast. Hij was maar 3 euro.

shoplogprimark9

Acht armbandjes voor maar een paar euro. Ik dacht dat het iets van 2,50 euro was, dat vond ik wel een mooie deal. Dit soort kleine armbandjes zien er schattig uit en zitten niet vervelend. Leuk leuk.

shoplogprimark10

Deze kettingen waren iets anders dan verwacht. Ik had namelijk niet goed gekeken, maar zoals je kan zien zijn het choker kettingen, die zijn voor best dicht om je nek . Als ik ze op de grootste stand zet lijkt het wel op een normale ketting, maar ik kan ze natuurlijk ook gewoon als choker gebruiken. Dat is eerlijk gezegd niet helemaal mijn ding, maar voor 4 euro vind ik het het proberen waard.

shoplogprimark11

Deze 50 elastiekjes heb ik voor maar 1,50 euro. Deze keer vond ik het wel leuk om pastel kleuren te nemen, voor de verandering. Misschien dat ik ze dan minder snel kwijt raak!

xxx Lau

Over Lifebloglau

Hi! Welkom op LifeblogLau ♥ Leuk op mijn blog komt kijken. Ik ben Lau en ben 16 jaar. Hier vind je posts over mode, uiterlijk, muziek, persoonlijke verhalen, recepten en nog veel meer!
Dit bericht werd geplaatst in Mode en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Shoplog Primark Rotterdam

  1. Hele leuke spulletjes! 😀

    Like

  2. Joanne zegt:

    Ik eb je genomineerd voor de Liebster Award. Voor meer informatie kan je kijken op https://blogguh.wordpress.com/2015/05/09/liebster-award/
    Ik hoop dat je het leuk vind!!

    Like

  3. xgraciously zegt:

    Super leuke spulletjes, die armbandjes zijn zo gaaf! Xx

    Like

  4. Leuke spulletjes heb je aangeschaft, shirtjes zijn nooit overbodig! Xoxo

    Like

  5. Wauw hele leuke spulletjes! Helemaal mijn smaak 😀

    Like

  6. Leuke shoplog! Ik vind het altijd leuk om naar de Primark te gaan 🙂

    Like

  7. merelmocking zegt:

    Leuke dingen! Altijd als ik naar Primark ga neem ik weer die elastiekjes mee haha.

    Like

Geef een reactie

