SLAM!Koningsdag 2015

Hoera gisteren was onze koning Willem jarig. Heel het land was oranje gekleurd en er werden allemaal toffe feesten gehouden. Vroeger had ik helemaal niks met de oranjegekte, maar dit jaar zag ik eens hoe leuk het eigenlijk is. Ik ben met vriendinnen naar SLAM!Koningsdag geweest in Alkmaar.

slamkoningsdag4 slamkoningsdag

We vertrokken al om half elf om daarna in twee uur naar Alkmaar te gaan reizen. We wisten dat we pas rond half twaalf thuis zouden zijn, dus dat was nog best een behoorlijke tijd. Ik vroeg me eerst zo af waarom we zo vroeg al gingen en ik dacht dat het veel te lang zou zijn. Uiteindelijk heb ik me geen minuut verveeld en het was helemaal niet te lang.

De muziek was super, Nederlandse dj’s zijn echt de beste. Er waren bijvoorbeeld The Partysquad, Kraantje Pappie, Firebeatz en natuurlijk Martin Garrix. Een beetje jammer dat we halverwege Martin Garrix al weg moesten, want anders zouden we problemen met het openbaar vervoer krijgen.

slamkoningsdag3 slamkoningsdag2

We hebben daar het grootste deel van de tijd staan dansen. Toch gek dat je dat op zo’n dag zoveel uur achter elkaar kan volhouden, maar het ging prima. (Help mijn laptop maakt een raar geluid nu). Nee de tijd vloog voorbij, het was niet normaal. Het was ook heel gezellig. Echt een top dag. Het weer zat trouwens ook helemaal mee.

Trouwens, ik heb nu voor twee weken vakantie jeej! Genoeg tijd om op jullie blogs rond te kijken dus. Vond het zo jammer dat ik daar lang geen tijd voor het gehad. Maar nu dus wel. 🙂

slamkoningsdag5

Ben heel benieuwd wat jullie gisteren hebben gedaan. Let me know!

xxx Lau

Over Lifebloglau

Hi! Welkom op LifeblogLau ♥ Leuk op mijn blog komt kijken. Ik ben Lau en ben 16 jaar. Hier vind je posts over mode, uiterlijk, muziek, persoonlijke verhalen, recepten en nog veel meer!
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op SLAM!Koningsdag 2015

  1. Super leuk! Twee van mijn beste vriendinnen zijn daar ook heen geweest 🙂

    Liked by 1 persoon

  2. Whitney zegt:

    Ik kon eerder juist lekker los gaan. Nu al heel wat jaren niet meer haha
    . Gister hadden wij een rustig dagje thuis zonder oranje gekte.

    Like

  3. xgraciously zegt:

    Aahhh wat gaaf dat je daar bent geweest! Ik heb nu ook vakantie, geniet ervan! Xx

    Like

  4. Soapie-M zegt:

    Hee wat grappig ik was daar ook geweest, maar ik heb Martin Garix gemist vanwege het OV. Was een super leuk feestje: )

    Like

Geef een reactie

