Cheepskaten bij de Schoenenreus

Het ligt er maar net aan. Soms hou ik er helemaal niet van om alleen maar bij de sale te kijken en om gewoon op zoek te gaan naar iets wat echt leuk is. Bijvoorbeeld bij schoenen geef ik meestal de voorkeur aan echte Vans of Allstars. Maar voor deze keer maakte ik graag een uitzondering. Deze deal was echt gestoord!

schoenenreus6

Drie paar schoenen en twee paar veters voor 2,50 euro. Hoe is het mogelijk? Ik moest wel even lachen toen ik de winkel uitliep. Een aantal filialen moet blijkbaar weg en daarom werd alles voor mega goedkoop verkocht.

schoenenreus5

schoenenreus4

Deze twee paar schoenen waren 50 cent per stuk. Het zullen vast niet de allerbeste zijn, maar hallo 50 cent. Zoals je ziet hangen er draadjes aan en heeft de onderkant zwarte vlekken. Volgens mij is dat de bedoeling, en anders vind ik het wel een leuk effect hebben. Ze lagen wel in het sloffen-rek. Een beetje awkward, maar misschien zijn ze bedoeld als sloffen. Ach, maakt mij het uit.

schoenenreus3

schoenenreus2

Dit zijn wel de typical ugly gymschoenen die we allemaal op de basisschool hebben gehad. Alleen ik had even echt gymschoenen nodig. Tot nu toe heb ik mijn Allstars gebruikt, maar dat vond ik toch een beetje zonde worden. Je weet maar nooit of ze kapot gaan. Ook deze waren maar 50 cent en ik ga deze gewoon bij gym gebruiken. I don’t care, haha! Kan toch best?

schoenenreus1

Deze twee vetertjes zijn voor in de schoenen van hiervoor. Die ontbraken namelijk. Dit zijn van die kleine en het past perfect. Ook deze waren maar 50 cent per stuk.

Als je een schoenenreus in de buurt hebt zal ik zeker kijken. Misschien dat dat filiaal ook wel gaat sluiten. Ik moet zeggen, het was wel een gigantische chaos. Op gegeven moment riep er een man tegen zijn zoon ‘oké, pak alles wat je pakken kan!’. Alles ligt over hoop, maar als je even goed zoekt zit er echt wel wat leuks bij. 🙂

xxx Lau

Over Lifebloglau

Hi! Welkom op LifeblogLau ♥ Leuk op mijn blog komt kijken. Ik ben Lau en ben 16 jaar. Hier vind je posts over mode, uiterlijk, muziek, persoonlijke verhalen, recepten en nog veel meer!
Dit bericht werd geplaatst in Mode en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Cheepskaten bij de Schoenenreus

  1. Hele leuke schoenen 🙂

    Like

Geef een reactie

