Landen waar ik graag heen wil

Hii ik zal laast eens na te denken aan landen waar ik later heen zou willen. Ik ben niet van plan om mijn toekomstige vakantielanden te houden bij Nederland, Frankrijk en al die landen die dicht bij ons liggen. Ik ben erg benieuwd naar hoe het in andere landen is.

Barcelona
Mijn zus is naar Barcelona geweest en gaat dit jaar weer. Op de foto’s zag alles er zo mooi uit en het schijnt in het echt net zo te zijn. Al die kleuren en mooie gebouwen. Gaudi, Sagrada Família, ik zou het allemaal wel willen zien. Ook natuurlijk om het weer zou het al een perfect vakantieland zijn.

India
India of een ander land waar het hindoeïsme het belangrijkste geloof is. Op een of andere manier heb ik het hindoeïstische geloof altijd wel interessant gevonden. Gewoon omdat het zo anders is dan hier in Nederland. Zelf geloof ik niet, maar als ik iets zou moeten kiezen zou het wel het hindoeïsme worden. Niet dat ik van plan met om hindoe te worden hoor, helemaal niet zelfs, maar dat even terzijde. In ieder geval vind ik de gebruiken en tradities interessant. Blijkbaar zijn er daar overal godenbeelden die mensen meerdere malen per dag aanbidden. Dat is tenminste wat ik met godsdienst geleerd heb, haha. Het lijkt me heel leuk om dat te zien en ik ben benieuwd hoe het daar is. Volgens mij is dat zo anders dan hier in Nederland!



Aruba

Die de vlogs van Beautygloss heeft gezien begrijpt wat ik bedoel: o my god ♥ Het zag er zo moet uit daar. Zonneschijn, palmbomen en lekker weer. Echt een droomvakantieland waar ik ooit een mijn leven moet zijn geweest.


 

Australie
Juist omdat het zo ver weg is, lijkt het me heel tof om er heen te gaan. Natuurlijk dan wel voor een langere tijd. Er is daar zoveel ruimte en weinig bevolking. Dat is weer heel anders dan in Nederland. Niet zo vol en veel vrijheid. Ik weet eigenlijk niet zo goed waarom ik hier graag heen zou willen. Misschien wel om de kangaroes en koalabeertjes. Uiteindelijk zou ik het misschien ook wel niet durven: hallo weet je hoe veel enge spinnen en slangen daar rondkruipen. Nu ik daar over nadenk… Dat is wel iets wat ik awesome vind aan Nederland: de kans dat je naast een slang wakker wordt in bed is vrijwel onmogelijk.


 

New york
Natuurlijk, New York. De stad waar iedereen wel een keertje geweest moet zijn, ja toch? De stad uit de films en de liedjes. Aan de ene kant vind ik rust iets heel moois in een vakantieland, lekker chillen. Maar aan de andere kant vind ik de drukheid, reclameborden en lichten in een stad als New York ook wel wat hebben. Alle winkels die ze daar ook hebben. Daarnaast vind ik trouwens de taal ook heel leuk om te horen.

2-statue-of-liberty-nyc


 

Waar wil jij nog graag heen in je leven?

xxx Lau

Over Lifebloglau

Hi! Welkom op LifeblogLau ♥ Leuk op mijn blog komt kijken. Ik ben Lau en ben 16 jaar. Hier vind je posts over mode, uiterlijk, muziek, persoonlijke verhalen, recepten en nog veel meer!
Dit bericht werd geplaatst in Lifestyle en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Landen waar ik graag heen wil

  1. oeiiii die foto van Aruba lijkt me echt geweldig!!! 😀 ik zou zeker een keer naar New York of naar Australië gaan!! 😀 Lijkt me echt super gaaf!

    Like

  2. Whitney zegt:

    Yesss Aruba the place to be! Mijn moeder komt er vandaan dus ben er regelmatig geweest. Nu helaas al lange tijd niet maar hoop er echt snel weer te zijn.

    Like

  3. leuke blogpost. Alleen zijn Barcelona en New York gaan land maar stad 🙂
    Ik zou heel graag naar Australië willen.

    Like

Geef een reactie

