Toch nog mooi weer?

Finally! Jongens, er is toch nog een beetje hoop voor het goede weer dit jaar. De zon wordt vanaf komende vrijdag weer verwacht. De weersvoorspellingen zijn niet altijd even betrouwbaar, ik weet het, maar laten we hopen dat het gaat gebeuren. Even een klein berichtje eraan wijden.


Want mijn god, wat ben ik klaar met het weer dat we de afgelopen weken hebben gehad. Eerst dagenlang regen, daarna waaide het minstens een week intens hard. Het is toch verschrikkelijk. En dat was allemaal in maart/april. Wanneer het eigenlijk al lente hoorde te zijn. Het is nu wel al een tijdje april, maar beter te laat dan nooit.

Komende vrijdag wordt namelijk een dag met 18 graden en een zelfs nog wat zonneschijn verwacht. Mensen op school hebben me voor gek uitgemaakt dat ik al in korte mouwen liep. Ik was gewoon in de ontkenningsfase dat het nog steeds niet op lente begon te lijken. Maar nu dus waarschijnlijk wel. Weer lekker in korte mauwen rondlopen en buiten zitten. Ik heb er echt zin. Ook als de weersvoorspelling toch niet helemaal blijken te kloppen, heb ik er nog steeds veel zin in!

Het mooie is ook dat we volgende week maandag met ons jaar naar Praag gaan. Daar schijnt het net zulk mooi weer te worden. Waar mijn zus vorig jaar echt pech had, gaat het bij ons waarschijnlijk goed komen. Dat zou echt fijn zijn. Ik heb sowieso veel zin in Praag. Gezellig met vriendinnen. Alleen een beetje jammer van het aantal uren in de bus zitten.

Dat was weer even mijn kleine ode aan de zon. Het zou wel een beetje gênant zijn als het uiteindelijk toch niet zo mooi gaat worden. Dat hebben we namelijk wel vaker hier meegemaakt in NL..

xxx Lau

Over Lifebloglau

Hi! Welkom op LifeblogLau ♥ Leuk op mijn blog komt kijken. Ik ben Lau en ben 16 jaar. Hier vind je posts over mode, uiterlijk, muziek, persoonlijke verhalen, recepten en nog veel meer!
Dit bericht werd geplaatst in Lifestyle en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Toch nog mooi weer?

  1. Waarom wordt het altijd beter weer als ik toetsweek heb? 😉 xoxo

    Like

  2. Vandaag zou het heel slecht weer worden volgens mijn weerapp… Prachtige zonnige dag gehad. Echt heerlijk. Ik kan niet wachten tot we weer echt zonder jas naar buiten kunnen en zo, ik heb heel erg behoefte aan de zon.

    Like

  3. Whitney zegt:

    Hoop idd op mooi weer! Ik wil zon en zonder jas kunnen lopen.

    Like

Geef een reactie

