Gran Canaria deel 2 ♥

En dan deel twee van een dag uit Gran Canaria. Het heerlijke eiland waar we vorige week met de familie heen zijn geweest.

DSC02537

DSC02515

Onze lunch was standaard om één uur ’s middags. Wij hebben iets met die vaste tijden. Helemaal top, als je het mij vraagt. Met z’n allen aan een grote tafel en gezellig bijkletsen. Ook wordt er bij ons altijd veel gekaart en spelletjes gedaan. Vooral Gin Rummie vind ik leuk. Ken je dat? Het bestellen was trouwens altijd een chaos. Engels, Duits, Nederlands? Alles door elkaar.

Aan het einde van de middag gingen mijn zus, zusje en ik in de sauna daar. Ze hadden een sauna (die giga warm was), een stoombad en nog iets waar we niet in geweest zijn. Heerlijk om aan het eind van de dag daar even te relaxen en daarna te douchen. Ze hadden daar van die kleine shampoo’s en bodylotions staan die lekker roken. Natuurlijk hebben we er daar een paar van meegenomen!

DSC02535

DSC02543

We liepen daar eindelijk de hele dag zonder make up en met ons haar in een staart. Prima, maar ’s avonds was het toch wel leuk om ons even op te doffen. Het restaurant daar is niet echt de plek om in je kloffie te zitten. Ook dit avondeten was weer stipt om zeven uur. De avonden vond ik by far het leukste van de vakantie. Sterke verhalen en bloopers werden uitgewisseld. Elke avond was het wel lachen en gezelligheid. Met onze nichten kunnen we altijd goed praten over meiden dingen, hun vriendjes (klinkt raar want ze zijn bijna 30, maar hoe moet je het anders noemen?) vertelden wat voor badass dingen ze allemaal in hun jeugd hadden uitgehaald en onze oom heeft altijd wel een grap of een goed verhaal.

Twee keer in de week was er barbecue. Lekker halen wat je zelf wil en op die avonden staan er ook altijd een paar mannen te zingen en gitaar te spelen. Heel gezellig. Het vegetarische eten was trouwens de hele week heel goed. Zou willen dat ik dat zelf zo kon maken.. Na het avondeten gingen we soms nog beneden zitten om wat te drinken. Een aantal keer sloegen we dat over, want ook al doe je niet veel in zo’n week, iedereen was moe aan het eind van de dag. Op de kamer gingen mijn zus en ik dan nog even lezen of praten. En dan slapen in het heerlijke bed.

DSC02572

DSC02546

Zaterdag om zeven uur vertrokken we weer naar Nederland. We vlogen ’s nachts. Ik was zo moe, heb bijna de hele vlucht geslapen. Niet dat zo’n vliegtuigstoeltje comfortabel ligt, dus gelukkig heb ik thuis ook nog lekker in mijn bedje kunnen slapen. ’s Ochtends baalde ik wel erg dat we weer thuis waren hoor!

Het weer was de laatste dagen iets minder, maar het was warm genoeg om buiten te zijn. Ik ben blij dat ik mijn familie en aanhang deze vakantie ineens veel beter heb leren kennen. Iedereen is zo aardig en gezellig. We zien elkaar niet zo vaak, maar na zo’n week heb ik wel weer helemaal dat familiegevoel.

Wat is jou favoriete vakantieland?

xxx Lau

Over Lifebloglau

Hi! Welkom op LifeblogLau ♥ Leuk op mijn blog komt kijken. Ik ben Lau en ben 16 jaar. Hier vind je posts over mode, uiterlijk, muziek, persoonlijke verhalen, recepten en nog veel meer!
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Gran Canaria deel 2 ♥

  1. Wat fijn dat het zo leuk was! Mooie foto’s weer😊😀

    Like

  2. Mooie foto’s weer! Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad zeg! Je kunt het weleens rotter treffen! 😉 xoxo

    Like

  3. marlynnn zegt:

    Leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt gehad! Ik ben ook wel echt toe aan zo’n heerlijke vakantie!! Xx

    Like

  4. Dina zegt:

    Wat fijn om te lezen dat je het zo leuk hebt gehad!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

