Gran Canaria deel 1 ♥

Palmbomen, zonnetje en een gezellige familie. Heel bijzonder dat ik dat om dit moment van het jaar heb meegemaakt. Ik word er jaloers van als ik er aan terug denk. Nu ik dit zo schrijf en de foto’s bekijk voelt het weer even als daar. Dit is een dag uit Gran Canaria. Lees maar mee en enjoy!

DSC02497


 DSC02503

Vroeger gingen we elk jaar naar precies hetzelfde hotel, maar we zijn een aantal jaar niet geweest. Deze keer waren we uitgenodigd om de verjaardag van onze oma te vieren op onze favoriete place to be. Mijn opa, oma, oom, tante, twee nichten, hun vriendjes, mijn vader, zus, zusje en ik waren er bij.

Na vier uur vliegen en een uurtje rijden naar het hotel was het zo gek om daar weer het hotel binnen te stappen. We waren even helemaal flabbergasted. Als kind waren we altijd gek op deze vakantie. Tot we ineens niet meer gingen. Jarenlang wilden we zo graag terug, er vanuit gaande dat dat pas zou gebeuren als we ouder waren en zelf konden gaan. Als kind idealiseer je zoiets door de jaren heen natuurlijk alsof het de hemel is. Dat was het natuurlijk niet, maar het kwam in de buurt haha!

DSC02491

DSC02505

Ik lag bij mijn zus op de kamer en we hadden ons voorgenomen om vroeg op te staan zodat we de dag niet zouden verspillen. Dat lukte aardig goed. We zijn zelfs een keer om zeven uur gaan hardlopen. De andere dagen haalden we wat te drinken bij het zwembad of gingen we bij ons zusje en vader op de kamer chillen.

Negen uur was onze vaste ontbijt tijd. Elke maaltijd zaten we met de hele familie verspreid over twee tafels van zes die dicht bij elkaar stonden. De tafelindeling was vrijwel elke dag anders, zodat je met iedereen wel even kon praten. Het ontbijt was echt immens. Ze hadden letterlijk alles. Jummie.

20150315_164418 20150317_190304 20150315_164318

De eerste paar dagen waren heel zonnig. Toen hebben we veel in de zon gelegen, waardoor we op zich best een beetje bruin zijn geworden. Daar las ik dan meestal Bridget Jones, een boek dat ik voor engels moet lezen. Het is eerlijk gezegd nog best een leuk boek! Ook zijn we naar het dorpje in de buurt geweest. Dan gingen we met z’n viertjes even langs de boulevard lopen en nog wat dingetjes kopen die we nodig hadden. Zoals een zonnebril, hoed en een lipstick die ik heeeel graag wilde hebben. So pretty ♥

Wanneer het echt te warm werd doken mijn zusje en ik het zwembad in. Het hotel is nog al overbevolkt met oude mensen die graag in stilte hun rust opzoeken (wat ik niet erg vind by the way), maar we konden dus niet al te lacherig zijn. Dat maakt het natuurlijk alleen maar hilarischer en aangezien wij samen niet helemaal sporen ging dat nog wel eens fout. Dat vonden de oudjes aan het zwembad niet heel leuk.

20150317_191504

DSC02506

Jawel, m’n zus en ik zijn ook nog een sportief geweest. We hebben ongeveer elke dag gesport in de sportschool die ze daar hadden. Echt vet, ze hadden daar sportapparaten en alles gewoon buiten staan (wel overdekt) met uitzicht op een zwembad. Daar hebben we even cardio en spiertraining gedaan. Ik vond het echt super leuk, dat sportscholen. Zeker iets wat ik in de toekomst ook wil gaan doen.

Deel 2 komt over een paar dagen. ♥

xxx Lau

Over Lifebloglau

Hi! Welkom op LifeblogLau ♥ Leuk op mijn blog komt kijken. Ik ben Lau en ben 16 jaar. Hier vind je posts over mode, uiterlijk, muziek, persoonlijke verhalen, recepten en nog veel meer!
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op Gran Canaria deel 1 ♥

  1. Wat leuk! En wat een leuke foto’s!

    Liked by 1 persoon

  2. marlynnn zegt:

    Wat heeeeeeerlijk. Ben erg jaloers. 😯 kijk uit naar deel 2 xxx

    Like

  3. Dina zegt:

    Jaaaa hallooooo probeer je ons jaloers te maken met die fijne foto’s allemaal? 😛 Nee hoor, enjoy!

    Liked by 1 persoon

  4. Marleeeentje zegt:

    Mooie foto’s! Ik ben jaloers!

    Liked by 1 persoon

  5. wauw ziet er super mooi uit!!! Wou ik zou ook wel daar heen willen!! 🙂

    Like

  6. Had je niet kunnen aanbieden of ik mee wilde? 😉 Gave foto’s! Je hebt me nieuwsgierig gemaakt naar deel 2!

    Like

Geef een reactie

