Nieuwe telefoon

Tot voor kort had ik een iPhone 4s, waarover ik pas geleden nog schreef dat ie het prima deed. Jammer genoeg begon dat steeds minder te worden. Hij ging uit zichzelf programma’s op te starten en mijn abonnement was ook nog eens verlopen. Dus nu ben ik gegaan voor de telefoon die ik al langer op het oog had. ♥

nieuwetelefoon5

Jawel een Samsung! De Samsung Galaxy K-zoom. Hoewel ik vroeger niks van Samsung moest hebben, ben ik nu helemaal fan. De gigantische lens en camerakwaliteit maakte dat deze het werd. Je kon kiezen tussen zwart, wit en blauw. Ik ben voor zwart gegaan omdat ik dit net wat meer classy eruit vond zien.

nieuwetelefoon2

nieuwetelefoon3

Het belangrijkste aan deze telefoon is natuurlijk de camera. De lens lijkt op die van een echte camera. Hij kan daarmee dan ook 10 x inzoomen en de scherpe kwaliteit behouden. Van bewegende dingen een foto maken is ook geen probleem. Op de telefoon zelf kun je de foto’s (en video’s) bewerken, photoshoppen en een effectje eroverheen gooien. Dit, en de rest van de applicaties, moet ik nog een beetje ontdekken. Maar tot nu toe ben ik helemaal in love 🙂

Ik moet er nog wel een beetje aan wennen dat ie zo groot en ook iets dikker is. Vergeleken met het kleine schermpje van mijn iPhone 4S is dit trouwens wel een goede vooruitgang!

nieuwetelefoon4

nieuwetelefoon1

nieuwetelefoon6

De foto hierboven is gemaakt met de Samsung Galaxy K-zoom (zonder effect e.d.)

In de avond besteld en vroeg in de middag was ie er al. Gek dat dat zo snel kan bij bol.com. Ik ben in ieder geval helemaal blij met m’n nieuwe telefoon. Nu nog proberen om hem zo min mogelijk te laten vallen, haha! ♥

Welke telefoon heb jij?

xxx Lau

Over Lifebloglau

Hi! Welkom op LifeblogLau ♥ Leuk op mijn blog komt kijken. Ik ben Lau en ben 16 jaar. Hier vind je posts over mode, uiterlijk, muziek, persoonlijke verhalen, recepten en nog veel meer!
Dit bericht werd geplaatst in Lifestyle en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op Nieuwe telefoon

  1. Whitney zegt:

    Deze kende ik nog niet! Fijn zo’n camera optie. Ik heb de Samsung Galaxy S4. Hierna ga ik denk ik voor de S6 🙂 ben ook weer na jaren overgegaan en fan.

    Liked by 1 persoon

  2. liefsdaphne zegt:

    Ik kende deze nog niet! Ik heb zelf de iPhone 5c.

    Liked by 1 persoon

  3. Net zoals bovenstaande reacties, deze kende ik ook niet! Ik heb momenteel ook nog de iPhone 4s, maar ‘hij’ wordt wel steeds langzamer… X

    Liked by 1 persoon

  4. Ziet er goed uit 🙂

    Liked by 1 persoon

  5. Myblogographic zegt:

    Wat een leuke telefoon, ik wou hem eerst ook kopen maar ik ben toch voor de iphone 5c gegaan

    Liked by 1 persoon

  6. Verliefd op deze telefoon! Wauw, wauw, wauw! Deze wil ik! Ben echt niet enthousiast of iets dergelijks :’) xoxo

    Like

Geef een reactie

