Favoriete Youtubers

Sommige Youtube accounts volg ik echt al jaren. Sommigen nog maar een paar weken. In ieder geval heb ik een aardige lijst met allemaal leuke Youtubers. ’s Avonds is er altijd wel een moment dat ik de dagelijkse video’s kijk, zoals de vlogs van Mascha en Enzo. Ook in het weekend kan ik urenlang video’s kijken, waardoor ik soms tot 1 uur ’s middags in bed lig. Ik hou er van. Hier komen mijn favorieten:

Lifesplash
Jiami van Lifesplash.nl is een vrolijke meid met een mega goede kledingstijl (omg ik ben zo jaloers.) Elke vrijdag komt er een filmpje online. Haar humeur is altijd goed, om vrolijk van te worden. Ook vlogt ze nu in de vakantie. Daar kijk ik stiekem altijd de hele dag naar uit. Dit is wel mijn favoriete kanaal. Ik ben een die-hard fan, echt waar. 🙂

EnzoKnol
Elke dag om vier uur komt en een vlog van EnzoKnol online. Zijn vlogs duren ongeveer 15/20 minuten, gelukkig lekker lang. Hij heeft hele droge humor waar ik wel om kan lachen. Ook is ie nergens bang voor en vindt niks raar om te zeggen. Geniaal. Knolpower!

Vloggloss en Beautygloss 
Mascha volg ik al heel lang. Waarschijnlijk kennen jullie haar allemaal wel. Ze was een van eerste en nog steeds bekendste beautybloggers van Nederland. Sinds kort is ze haar vlogkanaal begonnen. Hier kijk ik standaard elke dag naar. Haar persoonlijkheid is gewoon zo leuk en haar leven is interessant om elke dag naar te kijken.

Foodgloss
Ik weet niet precies hoe het nu zat, maar Francis is samen met behulp van Mascha of iets Foodgloss begonnen (correct me if I’m wrong 😉 ). Hierop post ze een aantal keer in de week een recept of kleine tips bij het koken. Niet te moeilijke recepten die iedereen kan maken. Daar hou ik van!

FitnessBlender
Dit is gewoon een sportaccount met allemaal workouts. Niet dat ik het vaak doe, maar ik wilde het toch even benoemen, omdat het voor mij het beste sportaccount is. De filmpjes duren namelijk niet al te lang en zijn gemakkelijk bij te houden, ook voor noobs zoals ik. Jeej! Squast, yoga, arm-, buik-, been-training: echt vanalles hebben ze.

RTL Late Night
Toch vind ik het jammer dat RTL Late Night zo laat is, ondanks de naam. Maar om die tijd heb ik nooit zin/tijd meer om tv te kijken. Gelukkig hebben ze ook een YouTube account waarop elke dag een aantal fragmenten van afleveringen verschijnen. Handig! Hier kan ik ook uren naar kijken. Dan blijft ik maar door klikken naar de volgende. Herken je dat?

Wat zijn jouw favoriete YouTube accounts?

xxx Lau

 

Over Lifebloglau

Hi! Welkom op LifeblogLau ♥ Leuk op mijn blog komt kijken. Ik ben Lau en ben 16 jaar. Hier vind je posts over mode, uiterlijk, muziek, persoonlijke verhalen, recepten en nog veel meer!
Dit bericht werd geplaatst in Lifestyle en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Favoriete Youtubers

  1. Enzoknol is inderdaad erg grappig. Ik vind StukTv ook erg leuk 🙂

    Liked by 1 persoon

  2. Dina zegt:

    RTL Late Night vind ik ook leuk (geen tv, dus Youtube is dan wel handig). Ik volg eigenlijk geen vaste Youtube-kanalen.

    Liked by 1 persoon

  3. De meeste kijk ik ook 🙂 Ik wist trouwens niet dat rtl late night ook op youtube zat, handig!

    Like

Geef een reactie

