Rimmel London Lasting Finish (matte) by Kate Moss

Veel bloggers en Youtubers zijn gek op de lipsticks van Rimmel London by Kate Moss. Ik was op zoek naar een niet al te felle lipstick, en wist dus meteen waar ik moest zoeken. Naast dat ik de naam en de verpakking gaaf vindt, ben ik ook blij met de kwaliteit van de twee exemplaren die ik in huis heb. De ene komt uit de lasting finish collectie, de andere komt uit de lasting finish matte collectie. Ik zal vandaag erover schrijven. Daarbij laat ik meteen het verschil tussen de twee soorten zien. Is de matte lipstick echt zo anders?

lipstickKM

lipstickKMdoppen

De zwarte is lasting finish 03 en de rode is lasting finish matte 105. Ik noem ze voor het gemak even 03 en 105. De verpakking mooi en romantisch, met natuurlijk de Kate letters in een sierlijk handschrift. De verpakkingen matchen bij elkaar, wat ik erg leuk vind. Ze staan staan bij mij altijd naast elkaar. Gewoon omdat leuk staat.

lipstickKMswatch

Bij deze swatches kun je al zien dat 03 iets meer glimt dan 105. Maar het verschil valt me niet heel erg op: gelukkig. Ik ben weg van matte lipsticks en iets glans op m’n lippen staat me niet zo goed. Geen glitters, doe mij maar gewoon een kleurtje en that’s it! Ik was eerst bang dat de twee lipstick qua kleur te veel op elkaar leken, maar dat viel gelukkig mee. Hier kun je goed zien dat 105 roder en donkerder is dan 03.

lipstickKMzwart2

LipstickKMzwartopen

Dit is dus 03, van de lasting finish by Kate Moss. De kleur heeft iets weg van oudroze en is een duidelijke nude-kleur. Misschien kun je al zien dat ik hem veel gebruikt heb. Hij is volgens mij al bijna op de helft! Dit kleurtje kan elke dag en past overal bij. Een laagje is genoeg om een aantal uren mee door te brengen. Even laten drogen, en een maaltijd overleeft hij prima.

lipstickKMrood2

lipstickKMroodopen

105 is dus de matte versie van Lasting Finish by Kate Moss. Matte lipsticks hebben vaak de neiging om uit te drogen. Wat logisch is, maar wel vervelend. Bij deze valt het me tot nu toe mee. Ik heb hem een aantal keren op gehad het zag en prima uit, helemaal niet droog of iets. Daarbij deed ik wel altijd een lipbalsem eronder, dat kan ik je dus wel aanraden. De kleur is iets donkerder en roder. Net een tintje donkerder dan mijn eigen lipkleur. Heel mooi en kan elke dag. Ook deze blijft lang zitten en er valt prima mee te eten.

lipstickKMlippen

Don’t worry, dit was eenmalig, haha. Alleen om even te kijken wat nu het verschil tussen de kleuren was. Genoeg verschil als je het mij vraagt. Ik merkte trouwens wel dat hoe meer laagjes ik over elkaar deed, hoe nepper het eruit zag. Hetzelfde effect als te veel lagen foundation: niet echt wat je wilt. Eén of twee laagjes is dus genoeg.

Al met al ben ik helemaal tevreden. Ik kan eigenlijk geen nadeel bedenken.. Oja, ik vond wel dat er weinig andere leuke kleuren in de collectie zaten. Dat maakte het kiezen daarentegen wel gemakkelijker. Over de kleur, pigmentatie, verpakking, geur en weet ik het nog meer ben ik helemaal tevreden. Pas alleen op met het aantal laagjes. Bij droge lippen gaat dit er raar uitzien. Voor de rest zeg ik: vooral doen!

Prijs: 10 euro

Wat vind je ervan?

xxx Lau

Over Lifebloglau

Hi! Welkom op LifeblogLau ♥ Leuk op mijn blog komt kijken. Ik ben Lau en ben 16 jaar. Hier vind je posts over mode, uiterlijk, muziek, persoonlijke verhalen, recepten en nog veel meer!
Dit bericht werd geplaatst in Uiterlijk en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Rimmel London Lasting Finish (matte) by Kate Moss

  1. Het is een super leuke kleur 🙂

    Liked by 1 persoon

  2. Wat een mooie kleurtjes zeg! Echt mooi! Eigenlijk heb ik heel vaak dat als ik meerdere lagen lipstick opsmeer, hij er minder mooi van wordt. 🙂 xoxo

    Liked by 1 persoon

  3. Die foto van je lippen is erg leuk gedaan haha 🙂 Ik vind 105 het mooist. Ik heb zelf uit die lijn 111, die is felrood.
    Ik heb je trouwens genomineerd voor de Liebster Award, voor meer informatie kun je op mijn blog kijken http://amandaah.nl/2015/03/06/liebster-award/

    Liked by 1 persoon

  4. Vie de Julie zegt:

    Mooie kleurtjes en de prijs is echt een meevaller! Trouwens: wat een leuke omslag heb je voor je blog!

    Like

Geef een reactie

