Mooie vakantiedag

Hello sunshines. Wauw wat een lekker weertje vandaag. Het zonnetje maakt wel echt dat het een perfecte dag is. Zo’n mooie dag dat ik er even een berichtje aan wil wijden. Het is niet dat ik iets speciaals ga doen, maar soms kan een dagje rusten ook fijn zijn. Wat hou ik toch van vakantie. Het is nu twee uur en ik hoef letterlijk niks meer te doen. Wat ik niet van plan ben kijk maar mee. ♥

gelukspoppetje

Vanochtend had ik de spirit weer helemaal te pakken. Om (jawel!) half negen ’s ochtends ben ik naar buiten gegaan om weer te gaan skeeleren. Bij elkaar was ik een uur onderweg. De zon scheen toen al maar toch was het nog lekker fris buiten. Wel ben ik een keer onderuit gegaan terwijl een fietser net langs kwam. Oeps, awkward!

Ergens deze week moést ik nog even natuurkunde doen voor een grote opdracht. Dus eenmaal thuisgekomen heb ik er maar aan toegegeven. Weet je, dan was ik er ook vanaf. En dat ben ik nu ook! Het duurde een uurtje of twee, maar gelukkig ben ik er nu van verlost.

Gisteren was ik al begonnen aan het leren van een nieuw liedje op de piano. Alleen dan deze keer niet alleen de akkoorden, maar dat het ook echt vet klinkt. Het heet Comptine d’un autre été. Als je hem hoort herken je hem vast wel. Prachtig nummer, maar wel heel moeilijk. Daar ga ik deze middag nog maar even op studeren. 🙂

Wat ga ik nog meer doen? Waarschijnlijk lezen uit het ontzettend grote boek: Ons voedsel. De holy bible op het gebied van voeding kan je het ook wel noemen. Ik durf te wedden dat ik hier nog wel even mee bezig ben. Dat komt misschien ook omdat ik per keer maar een klein deel lees. So much information! Echt een tof boek. Wie interesse in voeding heeft kan ik dit zeker aanraden.

Wat jullie misschien nog niet wisten is dat ik over twee weken op vakantie ga naar de Canarische Elanden. Het is onder schooltijd en dat maakt het alleen nog maar leuker! Hoe we hier vrij voor hebben gekregen vraag ik me trouwens nog steeds af, haha. Maar dus daar komen zeker wel twee blogpost over online met veel foto’s. Jeej heb er zin in! Daarvoor ga ik dus zo meteen even een vakantielijst voor maken met wat ik allemaal moet meenemen.

Vanavond gaan m’n moeder en ik zoals elke week boodschappen doen. Dat klinkt misschien saai maar eigenlijk hebben we het altijd heel gezellig. Het is ons wekelijke dingetje en stiekem vind ik het boodschappen doen zelf ook best leuk. Alles wat ik wil kan ik gewoon in de boodschappen kar mikken, wat m’n lieve mammie natuurlijk altijd goed vindt.

Zo dat was weer alles wat ik te vertellen had. Jullie zijn weer op de hoogte van mijn leven, haha. Ik ga zo eens even een broodje in de oven gooien leggen. Daar heb ik wel zin in.

Hoe is jullie dag vandaag? ♥

xxx Lau

Over Lifebloglau

Hi! Welkom op LifeblogLau ♥ Leuk op mijn blog komt kijken. Ik ben Lau en ben 16 jaar. Hier vind je posts over mode, uiterlijk, muziek, persoonlijke verhalen, recepten en nog veel meer!
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op Mooie vakantiedag

  1. Wat een leuk berichtje! Ik ben vandaag naar de film geweest 🙂

    Liked by 1 persoon

  2. kim zegt:

    Ahhh Canarische Eilanden, jaloers! Extra fijn dat het onder schooltijd valt haha!

    Liked by 1 persoon

  3. Els zegt:

    Wat heerlijk Canarische Eilanden en nu ook nog vakantie! Geniet er lekke van!

    Liked by 1 persoon

  4. writtenbykayleigh zegt:

    Leuke blogpost! 😀

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

