Spam je blog! ♥

Hiii! Blogs schrijven is leuk. Blogs lezen net zo goed! Ik lees al veel van jullie blogs maar volgens mij lang niet allemaal. Een paar nieuwe kunnen er altijd wel bij. Hartstikke gezellig. Dus vertel:

✿ Wie ben je?
✿ Wat is de link van je blog?
✿ Waar gaat je blog over?

Ik ben erg benieuwd. Drop je blog voor nieuwe bezoekers en misschien ontdek je ook zelf leuke blogs van anderen. Kuss.

Over Lifebloglau

Hi! Welkom op LifeblogLau ♥ Leuk op mijn blog komt kijken. Ik ben Lau en ben 16 jaar. Hier vind je posts over mode, uiterlijk, muziek, persoonlijke verhalen, recepten en nog veel meer!
Dit bericht werd geplaatst in Lifestyle en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op Spam je blog! ♥

  1. lisannebijker zegt:

    Hoi! Ik ben Lisanne en zou het erg leuk vinden als je een kijkje zou nemen op mijn blog. De link naar mijn blog is lisannebijker.wordpress.com en ik schrijf over beauty, lifestyle en mijn opleiding. Hope to see you soon!

    Liked by 1 persoon

  2. Wat leuk dat we onze blog hier mogen achter laten.. je kent me misschien wel…
    Ik ben joor en ik blog over fashion lifestyle beauty music en persoonlijke artikelen.
    http://joorloveswriting.wordpress.com

    Liked by 1 persoon

  3. Hoihooi! Ik blog anoniem en ben 15 jaar, onlangs overgestapt naar een nieuw blog waar ik open ga zijn over mijn automutilatie, iets wat ik in mijn privé leven niet over spreek. Ook blog ik nog over allerlei dingen die mij bezig houden! Neem eens een kijkje, kost ten slotte niets 😉 xoxo

    Liked by 1 persoon

  4. Hai, heel fijn dat we mogen spammen, maar nog leuker om nieuwe blogs te leren kennen!
    Ik blog op http://desmaakvanlaura.wordpress.com waar ik schrijf over gezond (tarwevrij) eten (met uiteraard heerlijke recepten erbij), plaats ik foto’s van ‘Food that looks like Fashion’ en op mijn blog vind je ook persoonlijke dingen over mijn leven als bijna 30-jarige.
    X Lau

    Liked by 1 persoon

  5. indian2day zegt:

    Leuk dat we mogen spammen. Heb zojuist je blog ontdekt. Super leuk! Wij zijn twee zusjes en bloggen sinds dit jaar ophttp://www.indian2day.wordpress.com. Wij schrijven over beauty, fashion en lifestyle met hier en daar een vleugje Indiase cultuur. Wij zouden het leuk vinden als jullie eens komen kijken en een berichtje achterlaten.

    Liked by 1 persoon

  6. liefsdaphne zegt:

    hoooi, Ik ben Daphne en op http://www.liefsdaphne.wordpress.com ben ik net begonnen met bloggen. Ik zal hier dingen plaatsen over lifestyle, fashion, (inner) beauty, van alles en nog wat eigenlijk. Ik zou het leuk vinden als je een kijkje kwam nemen, en wie weet abboneren? Liefs Daphne

    Liked by 1 persoon

  7. chickslovefashion zegt:

    hoi! ik ben Rebecca en https://mylifeasrebeccam.wordpress.com/ is mijn persoonlijke blog waar ik alles over mijn leven ga schrijven. neem gerust een kijkje en wie weet abboneren?
    liefs rebecca

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

