What’s on my phone?

Iets wat ik altijd leuk vind om te lezen, zijn de ‘what’s on my phone?’ berichten. Misschien een beetje cliché, maar wat maakt het uit. Het is altijd leuk om nieuwe apps via anderen te ontdekken. Het zijn er ook zo ontzettend veel, en ook zoveel goede zijn onbekend. Daarom zal ik vandaag met jullie delen wat voor apps er allemaal op mijn telefoon staan. Ik hoop dat jullie er wat inspiratie uit kunnen opdoen. ♥

womp

Ik heb een iPhone 4s. Hij is al een beetje oud, maar hij doet het nog prima. Ondanks dat ik hem twee keer in het water heb laten vallen.. Oepsie, haha. Ik zal bij de apps die wat onbekender zijn wel even zeggen wat ik er fijn aan vind. Hierboven zijn een beetje de ‘standaard apps’. Behalve Mathe Alarm. Dat is een wekker die pas uitgaat als je rekensommen hebt opgelost. Het aantal sommen en de moeilijkheidsgraad kun je zelf aanpassen. ’s Ochtends irritant, maar wel handig!

womp2

Druppel vind ik, naast buienradar, een hele handige overzichtelijke weerapp. Deze vertelt over hoe veel minuten/uren het gaat regenen die dag.
Messenger hoort bij Facebook volgens mij. Gebruik ik toch nooit, dus die kan wel weg.
My T-mobile is handig als je een abonnement bij T-Mobile hebt. Hiermee kun je zien hoeveel belminuten/internetdata, plus toegang tot andere gegevens van je abonnement.
Nu.nl is mijn favoriete pagina om het nieuws te kijken, áls ik dat doe (niet zo vaak dus 😉 ).
Podcasts staat automatisch op deze telefoon volgens mij. Zo handig! Ik ben er sinds kort helemaal fan van. Het lijkt op YouTube alleen dan zijn het vooral audioberichten die je kunt luisteren. Als je thuis een ‘aflevering’ downloadt, kun je die overal zonder internet afspelen. Chill.

womp6

Nog even het foto mapje.
PicsArt is mijn favoriete app om foto’s mee te bewerken op m’n telefoon.
Timer camera kan ik eigenlijk weghalen, want je kunt nu ook foto’s timen met de standaard camera app van iPhone.
Met Flipagram kun je van een aantal foto’s en een liedje eronder een leuk filmpje maken. Dat was een tijdje heel populair weet ik nog. Nu is dat wel weer over. Alsnog leuk.
Met Playmemories kan ik foto’s van m’n camera naar mijn telefoon sturen, al weet ik nog steeds niet hoe dat moet. Hmm 😦

womp3

Jeej games! Tiny Tower en Vegas zijn van dezelfde makers en lijken erg op elkaar. Maar ze zijn zo leuk en verslavend! Ik weet niet goed hoe ik ze uit moet leggen, maar het komt er op neer dat je een gebouw met bewoners en winkels maakt. Heel leuk, echt een aanrader. 🙂
Disco Zoo is ook van dezelfde makers. Hier moet je een dierentuin bouwen. Wat klinkt dit kinderachtig, haha. Deze is wel iets minder leuk, maar alsnog prima bij verveling.
Hay Day is een ernstig verslavend boerderijspel (ik heb ooit op vier uur ’s nachts een wekker gezet omdat ik iets voor dit spel moest doen, o my god), en met The Voice App kun je karaoke zingen. Over deze twee heb ik iets uitgebreider verteld in mijn 5 favoriete apps.

womp4

Dit zijn meer de serieuze/school apps. Beetje aan de saaie kant dus. Ik ga er even snel doorheen!
Op Meta kan ik m’n cijfers zien. Evernote is super handig om samenvattingen en notities op te maken. Deze gebruik ik zo vaak. Via Wrts kun je woordenlijsten leren je zelf hebt ingevoerd, of die je hebt overgenomen van anderen.
En 9292 kennen we natuurlijk allemaal. Mijn held in het openbaar vervoer!
Deze laatste app heet blijkbaar NL. Hierin kun je drie notities opslaan die je kunt beschermen met een wachtwoord. Handig! Helaas moet je na die drie notities betalen om er meer te kunnen maken..

womp5

Dit zijn een beetje de random apps die nog over waren.
Chords & Scales is handig voor de piano spelers. Als je een akkoord niet weet kun je die opzoeken met deze app.
Dreamdays telt dagen af tot bijzondere momenten die je zelf kun invoeren. Mooie app met een leuk design.
Symbol Pad is ook wel een grappige app. Hierin kun je heel veel verschillende symbolen opzoeken, kopiëren en plakken wanneer je deze wil gebruiken. Hartjes, sterren, pijltjes, sneeuwmannetjes en nog veel meer.
Soundhound gebruik ik altijd om liedjes mee te ‘scannen’ wanneer je er een hoort en niet weet welke het is.

womp7

En dan nog de winkels die ik leuk vind.
H&M en ASOS voor de kleding. HEMA heb ik waarschijnlijk gedownload na hun blogger event. Eigenlijk gebruik ik die nooit dus die kan op zich weg. Bol.com is een van mijn lievelingssites. Stiekem ben ik gewoon gek op van die internet sites die letterlijk alles hebben. Wie kent bol.com niet? Iedereen kent het wel denk ik. Geweldig, I love it. 🙂

Welke app kan jij niet missen?

xxx Lau

 

Over Lifebloglau

Hi! Welkom op LifeblogLau ♥ Leuk op mijn blog komt kijken. Ik ben Lau en ben 16 jaar. Hier vind je posts over mode, uiterlijk, muziek, persoonlijke verhalen, recepten en nog veel meer!
Dit bericht werd geplaatst in Lifestyle en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op What’s on my phone?

  1. wat handig !!!!!!! Sommige apps heb ik niet eens.. Maar ik heb ook geen iPhone… 😛 Ik kan niet zonder instagram !!! Ik vind het echt geweldig!!! En ik doe vaak wordfeud!!! Flipagram is ook echt een leuke app!

    Liked by 1 persoon

  2. Ik kan wordpress niet missen 🙂

    Liked by 1 persoon

  3. Ik vind het ook altijd leuk om what’s on my phone te lezen. Leuk artikel 🙂

    Liked by 1 persoon

  4. Dat nieuwe spel, Crossy road is verslavend !! En don’t touch the spikes is ook zeer verslavend. Whatsapp kan natuurlijk ook niet missen. En iTube, want wie wil nou niet gratis liedjes zonder WiFi ??

    Liked by 1 persoon

  5. FiekeFairy zegt:

    Crossy road, wordpress en pinterest gebruik ik heel vaak! Dat math alarm ga ik zo downloaden. Lijkt mij heel handig aangezien ik steeds weer in slaap val nadat ik mijn wakker uit heb gezet, haha!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

