Shoplog Utrecht ~ sportkleding

Hii. Laatst was ik in Utrecht, vooral om even wat sportkleding te kopen. Ik ga beginnen met skeeleren en body balance: daar is een normale sportoutfit voor nodig! Alleen alles wat ik nog had was al zo oud en zag er echt niet meer uit, dus het was tijd voor iets nieuws. Na heel lang zoeken heb ik eindelijk een joggingbroek en een tight die goed zit gevonden. Jippie. Ook heb ik nog een paar andere dingetjes gekocht. Kijk maar mee. 🙂

shoplogutrechtlegging

shoplogutrechtrits

Dit is te tight waar ik het al over had. Na bij minstens vijf winkels de sportafdeling te hebben afgezocht, kwam ik uiteindelijk uit bij de New Yorker. Wil niet weten hoeveel broeken ik in totaal heb aangehad! Heel erg veel in ieder geval. Maar bij de New Yorker kan ik eigenlijk altijd qua broeken wel goed terecht. Het is misschien niet de allermooiste tight, hoewel die streepjes ergens wel wat hebben, maar hij zit helemaal prima. Niet de strak en niet te los.

Ook heeft ie aan de achterkant zo’n ritsje met een soort broekzak achtig iets. Hier kunnen sleutels, geld of je mobiel in. Handig!
20 euro

shoplogutrechtjoggingbroek

Deze joggingbroek is net wat warmer en comfortabeler. Ik denk dat ik deze ga gebruiken voor Body Balance. Op de zijkant staat ‘fabulous’. Dat moet je maar niet al te serieus nemen, haha. Hij zat goed en de kleur grijs vind ik ook altijd wel een goede kleur voor broeken. Ook deze is van de New yorker.
17 euro

shoplogutrechtshirt

Nog een zwart hempje erbij en dan was de ‘sportoutfit’ compleet. Omdat ik die broeken al had gekocht, had ik niet veel zin om hier veel geld aan uit te geven. Hup naar de Outlet Store. Hier is alles lekker goedkoop, en stiekem was deze nog best wel leuk. Hij was maar 5 euro, terwijl die oorspronkelijk 30 euro zou zijn geweest. Dat vind ik nou een goeie deal!

shoplogutrechtbrillen

Heel soms heb ik een bril nodig, maar lang niet elke dag. Het vervelende is dat ze in ontzettend veel winkels allemaal cheepy leesbrillen verkopen, alleen nooit brillen met een – sterkte.. Dat is op zich begrijpelijk, maar ik heb ook geen zin om veel geld uit te geven aan een bril die ik bijna nooit op doe, begrijp je? Tot ik erachter kwam dat ze bij de Flying Tyger wel cheepy brillen met een – sterkte verkopen. Jeej! Deze twee vond ik er ook nog eens best wel oké uit zien. Vooral die voorste staat niet heel verschrikkelijk, hoewel ik totaal geen brillenhoofd heb. 😉
4 euro per stuk

shoplogutrechtfanta

I love Fanta! Deze lipsmacker kon ik daarom ook echt niet laten liggen. Hij ruikt heerlijk naar Fanta. Jum! Weet niet precies meer hoe duur ie was. Het zal wel een paar euro geweest zijn. Hij komt trouwens van de Douglas.

shoplogutrechtmok

Deze mok gaf mijn zusje aan mij vanwege Valentijnsdag. Wij geven elkaar altijd een cadeautje op Valentijnsdag omdat we zo forever alone zijn. Deze is zo cute! De kleuren donkerblauw, roze en wit vind ik op de een of andere manier mooi bij elkaar staan.

shoplogutrecht

Oja deze had ook een beetje voor Valentijnsdag voor m’n gezin gekocht. Deze zijn zoo ontzettend lekker. Ik had ze voor 1,20 euro bij de Action gehaald. Belgische zeevruchten, mmm ♥

shoplogutrechtfrozen_edited

Aan het eind van de dag was ik helemaal moe van het lopen. Het duurde allemaal wat langer dan verwacht, wat niet erg was hoor (I love shopping), maar ik had ondertussen wel trek gekregen. Toen ik langs de Happiness station van Ola kwam hing er weer een bordje ‘stel je eigen Swirl samen‘. Jaaa, eindelijk! De Swirls zijn in de winter vaak niet verkrijgbaar en ze zijn zo goed. Mijne had aardbeiensmaak met de topping: aardbei, witte chocolade, speculaas en twee keer oreo. Ben lekker op een bankje geploft (wat wel een beetje awkward was in m’n eentje), om even te chillen met m’n Swirl. Daarna ben ik weer met de bus naar huis gegaan, die precies aan kwam rijden op het moment dat ik naar de bushalte liep. Geluksmomentje van de dag. 🙂

xxx Lau

Over Lifebloglau

Hi! Welkom op LifeblogLau ♥ Leuk op mijn blog komt kijken. Ik ben Lau en ben 16 jaar. Hier vind je posts over mode, uiterlijk, muziek, persoonlijke verhalen, recepten en nog veel meer!
Dit bericht werd geplaatst in Mode en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

18 reacties op Shoplog Utrecht ~ sportkleding

  1. Super leuk om te lezen. Wat heb je een leuke dingen gekocht 🙂

    Geliked door 1 persoon

  2. justaquotelover zegt:

    Leuke dingen heb ik gekocht! Die joggingbroek is helemaal leuk! 🙂 xoxo

    Geliked door 1 persoon

  3. Dina zegt:

    Lekker geshopt zeg! 🙂

    Geliked door 1 persoon

  4. Nathalie zegt:

    Wat een leuke shoplog! leuke sportkleding ook!

    Geliked door 1 persoon

  5. marlynnn zegt:

    Leuke aankoopjes xxx

    Geliked door 1 persoon

  6. FiekeFairy zegt:

    Ik wist niet dat de new yorker zo’n leuke sportkleding verkocht! 😮

    Geliked door 1 persoon

  7. joorloveswriting zegt:

    wauw wat een leuke dingen heb je gekocht in Utrecht! haha mijn stadje… 🙂

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie