Avond verzorging routine

Heee! Vandaag zal ik jullie vertellen hoe mijn avond voor dat ik ga slapen er meestal uitziet op het gebied van verzorging en laat ik zien wat voor spullen ik daar bij gebruik. Het begint vanaf het moment dat ik de douche uit stap. Het liefst douche ik elke avond, want dan voel ik me lekker fris en schoon. Ik was dan ook altijd mijn haar, dan wel met every-day shampoo, al weet ik dat dat eigenlijk niet erg goed is voor je haar. Dit is meestal rond half tien ’s avonds. Ik stap de douche uit en dan..

avondroutinealles

avondroutinehanddoeken

Een inspirerend shot van handdoeken. Hoe vind je die? Haha. De spullen die ik laat zien zijn trouwens ook meteen mijn favorieten die jullie vast en zeker al wel eens voorbij hebben zien komen. Soms gebruik ik net na het douchen ook de lavendel voet scrub en crème. Check hier wat ik erover geschreven heb. Heel erg lekker ontspannend.

avondroutinebodylotion
avondroutinebodylotionzoom
avondroutinebodylotionhand

Na het douchen is mijn huid altijd erg droog, nog droger dan het altijd al is. Daarom smeer ik mijn armen en benen voordat ik m’n bed in ga nog altijd even in. Oké ik moet toegeven dat er iets te veel bodylotions in mijn kast liggen, die lang niet allemaal gebruikt worden. Maar deze van Rituals is mijn favoriet van allemaal. Hij trekt lekker snel in. Dat is belangrijk, vooral als je hem net voor het slapen gebruikt! Ook ruikt hij fijn ontspannend. Het is zo’n originele typische Rituals geur. Mmm.

avondroutinecreme
avondroutinecremezoom
avondroutinecremehand

Mijn gezichtshuid is zo droog in de winter dat het helemaal gaat trekken als ik er niks mee doe. Daarom gebruik ik nog steeds de reinigingsmelk en nachtcrème van Nivea sensitive. Deze lijn is voor de gevoelige huid en is heel erg hydraterend. Welke andere gezichtsspullen ik ook gebruik, deze blijven maar terugkomen en ze worden voorlopig nog niet vervangen!

avondroutineflos
avondroutinefloszoom

 

Om m’n tandenborstel op de foto te zetten vind ik nou ook weer een beetje smerig. Het lijkt me meer dan logisch dat ik mijn tanden poets voor het slapen gaan. Ja je ziet het goed jongen, flossen is belangrijk. ( 😉 )  Al heb ik het eerlijk gezegd ook nooit gedaan, tot ongeveer een maand geleden. Eigenlijk is het best wel chill. Na tandenpoeten én flossen voelt je gebit zo schoon. Staat er trouwens nou dat er mint of fluor in het draadje zit? Lol.

avondroutineserum
avondroutineserumzoom
avondroutineserumhand

Ja hoor, daar is die weer! Omdat de vorige op was heb ik direct een nieuwe gekocht. L’oréal Skin perfection serum. Deze is voor ’s ochtends én ’s avonds. Ik geloof er heilig in dat mijn huid hier net iets meer van gaat stralen. En stiekem ruikt ie ook gewoon heel erg lekker. Zo’n typische glamourous geur. Ik kan er even geen ander woord voor vinden, haha.

avondroutinespray
avondroutinesprayzoom

Omdat ik de plukken van mijn haar die langs m’n gezicht hangen meestal stijl, moet daar hitte bescherming in. Maar omdat ik die heat-protection sprays meestal iets te vettig vind, gebruik ik liever deze spray van Syoss. Hij is volgens meer bedoelt voor verzorging, maar er zit ook hitte bescherming in. Prima! Wanneer ik deze ’s avonds op vochtig haar doe, trekt het in. Dat is goed genoeg om het er ’s ochtends even met de stijltang doorheen te gaan.

avondroutinevaseline
avondroutinevaselinezoom

Jeej Vaseline! Kijk hoe schattig hij eruit ziet. Net voor het slapen gaan doe ik dit nog even op mijn lippen. Handig dat het geurloos is, anders zit je de hele tijd zo’n zoet lippenbalsem-luchtje in te ademen. Heel afleidend kan dat zijn. Vaseline is altijd goed en je doet er lekker lang mee.

Meestal lees ik nog even uit mijn boek eenmaal in bed beland. Op het moment is het Harry Potter en de Halfbloed Prins. Door te lezen kun je altijd even lekker alle school stress vergeten en je verdiepen in een andere wereld. Daarnaast wordt je er ook moe van, poeh. Gegarandeerd dat je in slaap valt!

Wekkertje zetten en dan is het om 11 uur toch echt tijd om te gaan slapen. Slaap zacht allemaal vanavond. ♥

xxx Lau

Over Lifebloglau

Hi! Welkom op LifeblogLau ♥ Leuk op mijn blog komt kijken. Ik ben Lau en ben 16 jaar. Hier vind je posts over mode, uiterlijk, muziek, persoonlijke verhalen, recepten en nog veel meer!
Dit bericht werd geplaatst in Uiterlijk en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Avond verzorging routine

  1. leuk om te lezen hoe je qua verzorging allemaal doet voor het slapen!! 🙂

    Liked by 1 persoon

  2. Leuk om te lezen! Ik lees ook wel vaak voordat ik ga slapen. Niet altijd, soms kijk ik nog even serie.

    Liked by 1 persoon

  3. Nathalie zegt:

    Leuk om te lezen dit!

    Liked by 1 persoon

  4. indian2day zegt:

    Leuk om je avond routine te zien.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

