Muziek playlist

Hoiii. Laatst zat ik even mijn favoriete muziek playlist te bekijken en het viel me op dat ik eigenlijk niet echt een bepaald soort muziekstijl voorkeur heb. Eigenlijk is het alles door elkaar: van oud naar een paar jaar terug tot nieuw. Langzame liedjes, snelle liedjes. Dus daarom leek het me leuk om deze lijst met jullie te delen. Ieder heeft zo zijn eigen smaak. Misschien vind je het niks of vind je het juist heel leuk. Dat is wat muziek zo bijzonder maakt. Voor iedereen is er wat. 🙂

Bij sommige nummers zit er een klein verhaal achter. Dan schrijf ik dat er wel even achter. Bij een aantal liedjes is het namelijk heel goed mogelijk dat je denkt ‘Oké waarom luister je dit in hemelsnaam?’ Ach ja.

Hotel California – Eagles

Accidentally in Love – Counting Crows
Misschien dat je hem wel herkent als je hem hoort. Ik hoorde hem voor het eerst in de Shreck film en vanaf toen vind ik hem echt te gek.

Nothing Really Matters – Mr. Probz

Blame – Calvin Harrisft. John Newman

Old and Wise – Alan Parsons project
Deze is heel oud. Maar we luisterden hem vroeger vaak op een of andere manier dus hij doet me denken aan vroeger. En stiekem vind ik hem ook heel mooi. Wat een aparte stem heeft die gast.

I’ll Be Missing You – Puff Daddy

Young homie – Chris Rene
Heb je wel eens zo’n nummer die je al zó vaak gehoord hebt, maar waar je nog steeds niet klaar me bent. De meeste ben ik na een flink aantal weer zat, maar deze luister ik al sinds de tweede klas regelmatig. Eng hè?

Prayer in the C – Lilly wood & The Prick and Robin Schulz

Crack the Shutters – Snow patrol

Africa – Toto
Bekend, oud, maar leuk. Al ben ik er bijna klaar mee. Hij gaat binnenkort weg denk ik.

Never Seen Anything Quite Like You – The Script

Superheroes – The Script
Sowieso is het hele nieuwe album van de script geweldig. Hoe vaak ik die wel niet heb opgezet tijdens het maken van m’n huiswerk..

Demons – Imagine Dragons

Flares – The Script

What You’re Made Of – Lucie Silvas
Deze ben ik aan het leren voor zangles. Deze gaat dus nog wel een aantal keer op replay, zodat ik hem goed uit m’n hoofd ken. Hele mooi nummer is dit.

I’m Not The Only One – Sam Smith

Rufus Wainwright – Hallelujah

Dressed Up – Ruben Hein
Deze is zo epic! Zo’n nonchalant blues achtig liedje. Hier krijg je zo’n Ultiem hipster gevoel van.

Magic – O’G3NE

Take Me To Church – Hozier
Dit is wel een heftige. Ik weet niet waarom ik hem zo vind, maar ergens heeft ie wel iets engs.

Thinking Out Loud – Ed Sheeran

She Will Be Loved – Maroon 5

Two Against One – Danger Mouse ft. Jack White
Laatst waren we met school bij een dansvoorstelling. Deze kwam voorbij en ik heb hem meteen even stiekem gesoundhound. Die stem van die man is apart, maar heeft ook wel wat.

Jemig, wat een lange lijst. Dat verbaast me wel. Een aantal gekke liedjes zitten er zeker tussen, maarja wat maakt het uit. Ik hoop dat jullie ze nog niet allemaal kenden, dan heb je ook weer wat geleerd, haha. 🙂

Wat is jou absolute lieverlingsnummer? 

xxx Lau

Over Lifebloglau

Hi! Welkom op LifeblogLau ♥ Leuk op mijn blog komt kijken. Ik ben Lau en ben 16 jaar. Hier vind je posts over mode, uiterlijk, muziek, persoonlijke verhalen, recepten en nog veel meer!
Dit bericht werd geplaatst in Lifestyle en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Muziek playlist

  1. justaquotelover zegt:

    Zitten een aantal nummers tussen die erg goed in de smaak vallen 😉 xoxo

    Liked by 1 persoon

  2. moonandbear zegt:

    Goede muzieksmaak! Dat liedje van Counting Crows, haha, ik moest inderdaad ook gelijk aan Shrek denken!

    Liked by 1 persoon

  3. Meteen een paar liedjes op YouTube opgezocht en in mijn eigen lijst gezet ! Leuke muzieksmaak ! Mijn top nummer is toch wel echt: Take Me To Church – Hozier

    Liked by 1 persoon

  4. Leuke liedjes zeg! ♥ the script is echt geweldig! Ik vind the script : hail rain or sunshine echt top nummer!

    Liked by 1 persoon

  5. Dina zegt:

    Oooh daar zitten echt een paar fijne nummers tussen! ❤

    Liked by 1 persoon

  6. Whitney zegt:

    Ik vind het heerlijk om wat oudere nummers te luisteren. Lekker meezingen.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

