OOTD ijskoude winterdag

Hadden jullie dat verwacht? Dat plotselinge superkoude weer. Ineens begint het weer te vriezen. Heel erg random! Ik had stiekem al een beetje gehoopt dat het net als vorig jaar snel warmer zou worden. Maar nee, helaas, we moeten nog even een tijdje door de vrieskou fietsen. Dat is eigenlijk wel de enige reden waarom ik helemaal niet van de winter hou. Maar het kan ook gezellig zijn wanneer je lekker warm thuis zit, zoals nu. Heerlijk op de bank met een warme kop thee met de laptop erbij. Helemaal prima.

OOTDkoudlipstick

Het leek me leuk weer eens een Outfit Of The Day te doen. De vorige was alweer een zomer outfit! Daarom is het nu tijd voor kleding die ik aantrek op de allerkoudste dagen. Eigenlijk draag ik altijd er een panty onder mijn broek, dus ook onder deze. Dat is zo lekker warm en het zit goed en zacht. Geen zorgen, ik wissel hem vaak hoor, haha

Een trui en een sjaal. Mijn twee grote helden in de winter. Ook draag ik, zoals je op de foto hieronder ziet, een zwarte broek. Simpel is het zeker, maar comfort is belangrijk op deze koude dagen. Daarom vond ik dat de make up wel wat feller mocht zijn. Laten we het vrolijk houden. Daarom deze lipbiggy van Beyu. De tekst is helemaal weggevaagd dus ik kan niet zien welke nummer het is, sorry!

OOTDkoud

Ik hou van mijn nep-leren broek. ♥ De broek en de schoenen samen geven de outfit wel een stoere kant. Door de trui en de sjaal kan dat best. De schoenen zijn van de Outlet Store in Utrecht of zoiets. Hele fijne schoenenwinkel. Allemaal goede schoenen voor een lage prijs. Daar hou ik nou van, haha!

OOTDkoudschoenen

OOTDkoudring

Deze zilveren ring van Laponia is officieel van mijn moeder maar ik mag hem vaak lenen. Hij is zo pretty ♥

OOTDkoudparfum

De parfum die ik vandaag draag heet ‘PlayBoy play it lovely’. Deze heb ik ook al heel lang. Volgens mij heb ik hem ooit voor kerst gekregen. Hij ruikt goed en daarom draag ik hem ook graag.  

OOTDkoudschoen

OOTDkoudoorbel

Ronde zilveren oorbellen knopjes zijn ideaal. Geen idee meer waar ik deze gekocht heb, maar volgens mij kun je ze overal vinden.  Ze passen gewoon overal bij. Ook al hadden hier ook best ringen bij gekund, maar misschien was dat samen met de lipstick net iets té geweest. Ja jongens ik ben erg perfectionistisch en bang om overdressed te zijn. Laat ik het maar eerlijk toegeven, haha!

Dit was mijn outfit of the day. Hierin blijft de koukleum toch nog lekker warm. Het was heel leuk om de foto’s te maken. Mijn zusje hielp me met de foto’s maken en het leek net een fotoshoot. Leuk om dat in de zomer buiten te doen. Dat zullen jullie nog wel zien tegen die tijd. 🙂

xxx Lau

Over Lifebloglau

Hi! Welkom op LifeblogLau ♥ Leuk op mijn blog komt kijken. Ik ben Lau en ben 16 jaar. Hier vind je posts over mode, uiterlijk, muziek, persoonlijke verhalen, recepten en nog veel meer!
Dit bericht werd geplaatst in Mode en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op OOTD ijskoude winterdag

  1. justaquotelover zegt:

    Een lekker warme en leuke outfit! Vooral van de schoenen ben ik groot fan! xoxo

    Liked by 1 persoon

  2. Northflix zegt:

    Je schoenen vind ik mooi! Lekker stoer!

    Liked by 1 persoon

  3. Rebecca zegt:

    Oehh je boots zijn zo ontzettend gaaf!
    Hele leuke outfit!

    Liked by 1 persoon

  4. Nathalie zegt:

    Superleuke outfit! die parfum heb ik ook!
    Liefs Nathalie

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

