Huisdieren

Heei! Ons huis zou heel anders uitzien zonder huisdieren, een stuk saaier ook. Noem het kinderachtig, maar ik ben gek op onze dieren huis. Daarom zal ik jullie vandaag wat foto’s laten zien van onze huisdieren. In ons vorige huis hadden we veel meer huisdieren. Uiteindelijk leek het zowat op een boerderij, wat ik opzich leuk vond. Het schoonmaken van de hokken daarentegen vond m’n moeder minder leuk. Het nam te veel tijd en ruimte in beslag en daarom is het aantal dieren een heel stuk gedaald. Geen geiten, kippen en vogels dus meer. Ook prima! Onze ‘nieuwe’ tuin is daar ook iets te klein voor..

huisdierenpim2

huisdierenpim

Pim
Deze (zware, my god) rode kater is echt de aller aller liefste kat die we ooit gehad hebben. ’s Avonds wanneer ik op m’n kamer zit komt hij altijd bij me liggen. Of hij komt vaak gewoon random op mijn schoot zitten en kopjes geven, zo lief! Dit is wel mijn best buddy. Ondanks dat hij Pim heet, lijkt hij helemaal niet op een kater, omdat hij zo lui en aanhankelijk is. Dit zijn trouwens wel twee van de weinige foto’s waar hij mooi op staat. Meestal is ie niet zo fotogeniek. Ik zal jullie de foto’s besparen, haha.

huisdierenbas

Bas
Het is een wonder dat Bas in ons huis past, want hij is best wel heel groot. Toch is het een lieve hond die niemand kwaad doet. Ook hij is ontzettend lui en ligt eigenlijk de hele dag in de kamer op de grond te liggen. Soms als hij enthousiast is (wanneer er iemand aanbelt) blaft en springt ie als een gek. Ik moet toegeven dat ik me dan kapot kan ergeren aan hem. Ja echt, net zoals wanneer hij de deur van de huiskamer opengooit met z’n hoofd. Arggg dat doet hij de hele dag door en ik kan er niét tegen.

huisdierensnufje

Snufje
Onze cavia staat in de keuken. Ah kijk nou hoe lief ze eruit ziet. Als iemand groente zit te snijden in de keuken, begint ze te piepen, zovan ‘hee ik wil ook wat’. Wanneer je dan iets in haar hok gooit, schrikt ze zich rot en rent ze panisch door het hok. Echt lachen. Wel een grappig beestje is het.

huisdierenchloe

Chloe
Haha op deze foto ligt ze in de wasmand en is ze net wakker. Ze was niet zo blij dat ik haar wakker maakte om op de foto te zetten. Kijk dat chagrijnige hoofdje. Lief! Chloe is iets afstandiger dan Pim. Dat verandert waarschijnlijk als ze wat ouder wordt. Maar ze vindt het prima om geaaid te worden. Dit is trouwens ook de kat die vorig jaar een nest kleine katten kreeg. Dit jaar weer, jeej. Zo leuk is dat.

huisdierenbunny

Bunny
Dit is het konijn van m’n zusje. Zij is ook de enige die bunny eruit haalt, en eten geeft. Ik zou haar er eigenlijk niet uit durven te halen. Je weet hoe konijnen zijn. Sommige worden helemaal gek als ze onbekende mensen ruiken. Vroeger  had ik ook een konijn, die echt van mij was. Dat was het enige konijn waarmee ik echt iets had. Verder ben ik eigenlijk meer een kattenmens 🙂

huisdierenvissen

Nemo en blub
Ook de vissen zijn van m’n zusje. Dat valt ook wel te zien aan de originaliteit van de namen. Omg mara.. Als je dit leest, shame on you. Eigenlijk ben ik best wel bang voor vissen (ja echt), maar deze vissen zijn klein en zitten veilig in hun bak dus het valt bij hun wel mee. Het was nog een hele klus om een normale foto van ze maken, wat bewegen die beesten veel! Deze foto kwam eruit en ik vind hem hilarisch. Hierom moest ik zo erg lachen. Die witte staat er idioot op, haha. Die witte was trouwens ooit oranje, nu niet meer.

Heb jij huisdieren?

xxx Lau

Over Lifebloglau

Hi! Welkom op LifeblogLau ♥ Leuk op mijn blog komt kijken. Ik ben Lau en ben 16 jaar. Hier vind je posts over mode, uiterlijk, muziek, persoonlijke verhalen, recepten en nog veel meer!
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

15 reacties op Huisdieren

  1. simplylovelyworld zegt:

    Je huisdieren zijn echt heel schattig, ik heb 2 konijnen en een cavia

    Liked by 1 persoon

  2. marlynnn zegt:

    Wij hebben thuis geen dieren! Hadden een aantal jaren een konijn en een hamster 🙂

    Liked by 1 persoon

  3. wat heb je lieve huisdieren!! ❤ Vooral Bas & Pim!!! Ik heb zelf een hond genaamd Bo en is echt mijn maatje!!! ❤ en mijn vriend heeft thuis een konijn…

    Liked by 1 persoon

  4. Dina zegt:

    Wat een gezellige boel bij jou thuis! Wij hebben een paar jaar geleden Mango (poes) uit het asiel geadopteerd en vorig jaar hebben wij Hamlet (hamster) en Daisy (kitten) in huis gehaald. Zo gezellig. Ik kan me ons huis ook niet voorstellen zonder al die lieverdjes.

    Liked by 1 persoon

  5. justaquotelover zegt:

    Aawh, wat een leukerds! Ik houd het bij een parkiet 😉 xoxo

    Liked by 1 persoon

  6. vintagirie zegt:

    Wat een schatjes! En wat kijkt Bas mij lief aan.

    Liked by 1 persoon

  7. Whitney zegt:

    Wat een gezelligheid! Zelf heb ik nog maar 1 kat. Helaas is vorig jaar die andere overleden. Voor nu prima in ons appartement. Wanneer wij een grotere woning hebben, wil ik graag meee huisdieren. Super leuk voor de kinderen.

    Liked by 1 persoon

  8. Estrella zegt:

    Wat een leuke beesten! Ik heb zelf twee (oude) katten en een ontzettend lieve Jack Russell terrier. Ik ben zelf ook opgegroeid met huisdieren, ik zou niet zonder kunnen!

    Liked by 1 persoon

  9. Wat een heerlijke dierenbende! Wij hebben een hond geadopteerd uit Turkije en daar onZe handen aan vol hihi

    Liked by 1 persoon

  10. Johne971 zegt:

    Wow, superb blog layout! How long have you been blogging for? you made blogging look easy. The overall look of your website is wonderful, let alone the content! dcbdbegafked

    Like

Geef een reactie

