De kleur van 2015

Pantone heeft de kleur van 2015 bekend gemaakt! Het komende jaar zal de kleur ‘Marsala’ helemaal in zijn op het gebied van make-up, kleding, maar ook design. Pantone is een kleureninstituut met veel verstand van alles wat te maken heeft met kleur, dus ik geloof ze graag! Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik tot vandaag nooit heb gehoord van Marsala, dus laten we deze kleur nog maar eens van dichterbij gaan bekijken.

Marsala is een wijnrode kleur met een bruine ondertoon. Mooi voor lipsticks denk ik.  Qua make up lijkt het me best leuk om hier wat mee te doen. Ik zie mezelf namelijk eigenlijk nog niet zo gauw roodbruine kleren dragen.. Op de foto’s hierboven zie je trouwens ook de kleuren van de vorige drie jaren. Ik kan het me nog wel goed herinneren dat ik die kleuren veel voorbij heb zien komen. Grappig! Vergeleken met vorige jaren vind ik marsala wel een vooruitgang hoor. Groen er oranje.. Niet echt mijn ding, haha.

Maar wat maakt deze kleur nou zo bijzonder? Marsala is een rijke kleur. Net als dat rode wijn (wat op de kleur lijkt) ook rijk is. ‘De kleur verrijk je lichaam, geest en ziel.’ Lijkt me een beetje dramatisch, maar oké het is geen oppervlakkig, licht kleurtje. Daarentegen is het intens en romantisch. Daar kan ik me wel wat bij voorstellen. De aardse, natuurlijke kleur zorgt ervoor dat dit bij elk soort huidskleur past. Het geeft een luxe en mooie uitstraling.

Hier komen een paar foto’s van makeup/kleding/interieur met marsala. Check vooral de make-up, zo pretty! Meestal ben ik helemaal niet zo dat ik me precies hou aan alles wat in de mode is, maar hier ga ik zeker wat mee doen volgend jaar. Ik vind het oprecht mooi. Kijk maar mee ♥

 

Revlon Lip Butter - Fig Jam    This is the most beautiful lipstick ever!Pantone just announced 'Marsala' as the color of 2015—9 ways to wear it, here:

 

 

Brooklyn Blonde has Styled this Tahari Marla Shawl-Collar Wrap Coat  to Perfection.Monochromatic Burgundy

House of Turquoise: 2015 Pantone Color of the Year: Marsala pantone marsala #pantonemarsala

Ik ben er ondertussen wel heel erg fan van geworden. Leuk dat het de kleur van 2015 wordt! Nu nog hopen dat iedereen het oppikt en dat je straks de hele straat er vol mee ziet, dat zou leuk zijn 🙂

Wat vind jij ervan? Is het een verbetering vergeleken met voorgaande jaren?

xxx Lau

Over Lifebloglau

Hi! Welkom op LifeblogLau ♥ Leuk op mijn blog komt kijken. Ik ben Lau en ben 16 jaar. Hier vind je posts over mode, uiterlijk, muziek, persoonlijke verhalen, recepten en nog veel meer!
Dit bericht werd geplaatst in Mode en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op De kleur van 2015

  1. saarenzo zegt:

    Ohh prachtige kleur! Hier ben ik dol op! Alleen ik vind het wel echt iets voor in het najaar. In de zomer zal ik in ieder geval niet snel iets in deze kleur dragen.

    Liked by 1 persoon

  2. Liliane zegt:

    Ik vind de tas heel mooi in deze kleur! Moet zeggen dat ik het wel een typische najaarskleur vindt, niet een die ik echt in de zomer zou dragen.
    Besef me net dat ik een tas in deze kleur heb! Ben ik hip zonder dat ik het weet 😉
    Leuk artikel, bedankt hiervoor, weer wat geleerd 😀

    Liked by 1 persoon

  3. Whitney zegt:

    Mooie kleur! Pantone doet zijn werk altijd zo goed 🙂 Ik moet er even aan wennen en ben benieuwd of ik het zelf ook veel terug ga zien in mijn eigen kast of make up.

    Liked by 1 persoon

  4. Sophie zegt:

    Leuk kleurtje zeg! Weer eens heel wat anders dan dat felle 😉

    Liked by 1 persoon

  5. wauw wat een mooie kleur! ❤ ik ben fan! 😀

    Like

  6. evelienblogs zegt:

    Ik vind het een prachtige kleur, en ook één die bij elke huids- en haarkleur goed staat.

    Like

Geef een reactie

