Babylips DrRescue

Ja het is erg, mijn babylips verslaving. Toen ik deze ‘Maybeline Babylips DrRescue’ lijn in de winkel zag liggen, heb ik ze meteen maar alle zes gekocht. Uiteindelijk koop ik ze toch wel allemaal, dus waarnom niet in één keer? Een beetje gênant was het wel. De mevrouw aan de kassa herkende me nog van de vorige keer dat ik de hele ‘Maybeline Babylips Electro’ meenam. Ik heb maar snel gezegd dat het een cadeautje was..

babylipsdr1

babylipsdr7

Verpakking
De volgende ochtend heb ik er eens goed naar gekeken en het verbaast me echt hoe mooi de kleuren het deze keer zijn. Dit is duidelijk een lijn met stuk voor stuk mooie nude kleurtjes. De verpakking is deze keer wit met de herkenbare felle letters. Dit matcht wel goed met de zwarte babylips electro, moet ik zeggen. Dit is trouwens mijn review over de Babylips Electro. De witte kleur maakt dat het er inderdaad dokter-achtig uitziet. De roze letters daarentegen laten het er toch schattig uitzien. Rustig, helder en fris. Ze zien er mooi uit, als je het mij vraagt.

babylipsdr4

Namen
Dit zijn de namen op volgorde van de foto: Too Cool, Just Peachy, Coral Grave, Pink Me Up, Berry Soft, Smoothing Sorbet. Altijd leuk, die namen. Vooral Smoothing Sorbet vind ik goed klinken. Er staat trouwens wel Smoothig zonder n op de babylips zelf, in tegenstelling tot de verpakking.  Niet dat het heel veel uitmaakt in die minilettertjes, maar toch een beetje slordig. Ja we moeten kritisch zijn hè, haha. Als het goed is staan trouwens de lipbalsems op elke foto in dezelfde volgorde. Lekker overzichtelijk. 🙂

babylipsdr3

Effect
Over het effect ben ik heel tevreden. Deze DrRescue lijn is vooral bedoeld voor erg beschadigde lippen, die aan behandeling toe zijn. Ze beloven intensieve hydratatie voor 12 uur lang. ‘Na een minuut zijn de lippen soepeler en intens gehydrateerd. Na een dag voelen de lippen zachter aan. Na een week zijn de lippen revitaliseerd’. Of dit zo is ligt er waarschijnlijk aan per persoon. Ik heb ze ook nog niet lang genoeg getest om te weten of dit echt waar is. Wel weet ik dat mijn normaal gesproken dramatisch droge lippen lekker zacht aanvoelen vergeleken met eerst. Voor gekleurde lipbalsems voeden ze echt heel goed, ik ben er helemaal weg van! 12 uur lijkt me een tikkie overdreven, maar het blijft wel urenlang zitten, totdat je gaat eten dan tenminste.

babylipsdr2

Kleur
Over de kleuren ben ik wel het meest enthousiast. Wat een mooie natuurlijke kleurtjes! Het wordt steeds beter. De originele babylips lijn had niet echt goede kleuren vond ik, deze had wel de enige babylips met een rode kleur daarentegen. De Electro lijn had allemaal overweldigende felle keuren. I love it. De DrRescue lijn is wat rustiger, zacht en heel erg mooi.
Too Cool is kleurloos en geeft alleen een glans.
Just Peachy doet me denken aan huidskleur,  maar ook lichtbruin met een oudroze gloed.
Coral Grave is zoals de naam al zegt koraalkleurig, lichtroze met een oranje tint.
Pink Me Up heeft mooie zachtroze kleur die iets meer barbieroze is dan de andere, maar wel heel subtiel.
Berry Soft is mauve, lijkt op donker oudroze met ook duidelijk paars erin.
Smoothing Sorbet is paars met een hele rode gloed. Deze doet me denken aan de kleur van een framboos, alleen dan wat donkerder.

babylipsdr5

Geur
De geur is eigenlijk het enige waar ik een nadeel kan vinden. Ze hebben namelijk allemaal dezelfde geur. Wat? Dat een paar geuren van de originele babylips terugkwamen in de electro babylips vond ik al een beetje jammer. Maar allemaal dezelfde geur? Niet echt babylips-like. Ergens heeft het ook wel iets rustgevends, nu gaat het echt alleen op de kleur. Gelukkig is het een lekkere geur. Op de verpakking staat op de voorkant ‘mentol’, maar mij doet het eigenlijk meer denken aan eucalyptus. Een geur waar ik helemaal weg van ben. Je moet er van houden, maar dat doe ik dan ook. 🙂

Als ik een favoriet zou moeten kiezen dat zou het denk ik Berry Soft zijn. Ik was al langer op zoek naar een lipkleur mauve kleur, omdat ik dit mooi bij blauwe ogen vind passen. Deze subtiele paarse kleur was precies de goede.

babylipsdralles

Ik ben helemaal blij deze nieuwe schatjes. Lipbalsems zijn een beetje de dingen geworden die ik spaar en vooral van babylips heb ik er tot nu toe al veel te veel. Ach, je moet iets sparen hè. Getinte lipbalsems zijn trouwens perfect. Ik ben namelijk nogal slecht in het netjes opdoen van felle/donkere lipsticks. Op de foto’s hierboven zie je mijn babylips collectie tot nu toe.

De prijzen kunnen nog wel eens verschillen, maar bij de Dio waren ze 3 euro per stuk. Wat vind je ervan?

xxx Lau

Over Lifebloglau

Hi! Welkom op LifeblogLau ♥ Leuk op mijn blog komt kijken. Ik ben Lau en ben 16 jaar. Hier vind je posts over mode, uiterlijk, muziek, persoonlijke verhalen, recepten en nog veel meer!
Dit bericht werd geplaatst in Uiterlijk en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Babylips DrRescue

  1. felizworld zegt:

    Leuk artikel 😊 ik ben ook fan van babylips!!! X

    Liked by 1 persoon

  2. simplylovelyworld zegt:

    Babylips zijn zo fijn!

    Liked by 1 persoon

  3. Nathalie zegt:

    Leuk artikel.. Ik heb zelf nog nooit een babylips gehad maar wil ik wel eens proberen
    Liefs Nathalie

    Liked by 1 persoon

  4. marlynnn zegt:

    Wauw wat een hoop babylips heb je !! Ik heb er zelf maar eentje haha 🙂

    Liked by 1 persoon

  5. annavanrumpt zegt:

    Ze zien er super uit! Je maakt echt prachtige foto’s! 😊 x Anna

    Liked by 1 persoon

  6. 4.Balou zegt:

    Het merk zegt me niks maar de kleurtjes zien er wel erg leuk uit!
    http://www.bloglovin.com/blog/13049789

    Liked by 1 persoon

  7. wauw klinkt erg tof!!! ik moet dan maar van de week even langs de Dio gaan !!! 🙂

    Liked by 1 persoon

  8. Wow dat zijn een hoop Babylips, hahaha. Ik moet snel ook een paar nieuwe halen! ♥

    Liked by 1 persoon

  9. Wauw dat zijn er wel heel veel :p, ik zelf ben d’r ook weg van ! Super mooie foto’s trouwens !

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

