Santa is coming tonight

Yes! Vandaag is het eindelijk de dag waarop kerst begint. De periode van het jaar waar we al het hele jaar op gewacht hebben, en wat helaas ook zo ongelofelijk snel gaat. Ik wens jullie in ieder geval een hele fijne kerst. Geniet van de feestdagen! Wij vieren vooral kerstavond altijd uitvoerig met cadeaus en een soort kerstdiner bij m’n moeder. Op eerste kerstdag gaan we dan naar m’n vader om daar kerst met m’n opa en oma te vieren. Ik zal jullie vertellen hoe deze gezellige kerstavond-dag  tot nu toe was.

kerstavondcadeaus

Ik weet niet hoe het komt, maar zelfs in de vakantie lukt het me niet op uit te slapen. Vandaag stond ik al om 9 uur al naast m’n bed. Niet dat ik het erg vind. Het is heerlijk om vroeg wakker te zijn. Dan kun je nog lekker genieten van de dag.

Tot een uurtje of drie ben ik eigenlijk de hele dag bezig geweest met m’n blog. Dat is zo fijn aan de vakantie: kunnen doen waar je zin in hebt. Vooral bloggen en lezen dus in mijn geval. Het begon met foto’s maken van de nieuwe babylips (coming soon woehoeh), tot het aanpassen van m’n site (check de bovenste menubalk), schrijven van berichten en ik heb eindelijk een domeinnaam! Nu is de link van m’n site dus gewoon lifebloglau.com jippie ik ben er zo blij mee. 🙂

DSC01855

Daarna kwam m’n beste vriendin nog even langs om kerstcadeautjes te brengen. Sweet! Samen met haar en m’n zusje gingen we nog even gamen en kletsen natuurlijk. Altijd gezellig.

Om vier begon het koken. Nou ja, koken? Eigenlijk meer het maken van allemaal kleine hapjes. Het is een soort gewoonte dat ik bij speciale gelegenheden altijd een enorme fruitsalade maak. Iedereen vind dat altijd lekker, dus daar doe ik het graag voor. Ook hadden we wraps, sushi, broodjes en andere kleine dingetjes gemaakt. Het maken van zo’n groot diner heeft altijd wel wat. Op de een of andere manier heeft het iets knus.

kerstavondfruit

Hierna ben ik me snel gaan omkleden. Deze kerst heb ik niet iets bijzonders gedaan qua outfit. Eigenlijk droeg ik gewoon een spijkerbroek met een blouse en hakken. Dit kwam onder andere door tijdnood, want voor ik het wist zat iedereen beneden al klaar om de cadeaus uit te pakken. Daar had ik eigenlijk ook wel zin in! Om de beurt gaven we elkaar dan cadeaus. Omdat we geen sinterklaas vieren koopt iedereen met kerst altijd voor iedereen cadeaus. Kassa! Ik ben heel blij met alle leuke dingen die ik gekregen heb van mijn lieve familie. Mijn broer en ik hebben van m’n moeder de hele Harry Potter serie in het engels gekregen, omg

Dit klinkt misschien zweverig, maar het is waar. Maar ik vind het geven van cadeaus nog leuker vind dan het krijgen van cadeaus, denk ik. Het krijgen is natuurlijk ook niet vervelend, maar het geven van iets waar de ander blij van wordt, geeft gewoon dat échte kerstgevoel. Ik hoop tenminste dat de anderen blij zijn met wat ik voor hun gekocht heb, haha. 🙂

kerstavondeten

Ten slotte was het tijd om ons kerstdiner op tafel te zetten en te eten natuurlijk. Het was zeker geslaagd. Dat hebben we toch maar goed gedaan. Iedereen heeft genoeg gegeten, zacht uitgedrukt, haha.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne kerst, vol gezelligheid en plezier ♥

xxx Lau

 

Over Lifebloglau

Hi! Welkom op LifeblogLau ♥ Leuk op mijn blog komt kijken. Ik ben Lau en ben 16 jaar. Hier vind je posts over mode, uiterlijk, muziek, persoonlijke verhalen, recepten en nog veel meer!
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Santa is coming tonight

  1. simplylovelyworld zegt:

    Leuk geschreven

    Liked by 1 persoon

  2. Ik lees altijd met plezier je blog 🙂 kan niet wachten op een nieuwe ♥ !

    Liked by 1 persoon

  3. vintagirie zegt:

    Ooh wat ziet het er leuk uit! Wat tof dat je nu ook je eigen domeinnaam hebt.

    Liked by 1 persoon

  4. Kelly zegt:

    Gefeliciteerd met je domeinnaam. En wat heb je trouwens een leuke blog, ik volg je vanaf nu via Bloglovin!

    Like

  5. 4.Balou zegt:

    Wat ontzettend leuk dat je me volgt, thankss =). Heel herkenbaar trouwens dat uitslapen in je vakantie niet lukt. Bij mij zit mijn ‘opstaan ritme’ er zo ingebakken dat ik nauwelijks meer kan uitslapen =(

    http://www.bloglovin.com/blog/13049789

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

