Slaapkamer christmasy maken

Heei. Laatst kwam er al een post online over het versieren van onze huiskamer in de kerstperiode. Maar hee, de slaapkamer is ook niet onbelangrijk. Hier breng ik, vooral in de komende vakantie, veel tijd door en daarom kan deze wel wat kerstachtige versieringen gebruiken. Vooral lichtjes vind ik altijd leuk om op te hangen. Dit maakt mijn kamer altijd ineens zo leuk gezellig. Dit jaar ben ik wat minder gegaan voor de glitter-disco slingers (behalve in de kerstboom dan), en wat meer voor de lichtjes en decoraties. Na een avondje hier mee bezig geweest te zijn, was de kamer weer op en top Christmas. Kijk maar mee.

kerstslaapkamerlichtjes

kerstslaapkamersultana

Achter deze Sultana pop zit een best wel awkward verhaal. Een aantal jaar geleden was ik op de kermis en in de grijphaak-bak zat een pop als deze. En ik wilde hem zó graag. Waarom? Geen idee, ik vond hem mooie kleuren hebben en er schattig uitzien of zoiets. Dus ik bleef maar grijpen want ja, eenmaal begonnen kon ik het ook niet meer loslaten. Misschien dat ik er bij elkaar wel zo’n 20 euro doorheen heb geknald, dat zou best kunnen. Toen moest ik weg en eenmaal thuis was ik helemaal chagrijnig dat het niet gelukt was om die pop te krijgen. Dus toen hebben m’n moeder en ik heb op marktplaats besteld. Laten we zeggen dat ie uiteindelijk veel waard is, haha.

kerstslaapkamerboom

kerstslaapkamerstal

Deze nep-kerstboom is ongeveer zo groot als de helft van een normale kerstboom.  Hier hang ik altijd blauwe en gouden versieringen in, want dat kleurt bij de kamer. En kijk, een schattig mini stalletje. Die staat altijd onder de kerstboom.

kerstslaapkamerkleineboom

kerstslaapkamerkerstman

Op een nachtkastje staat nog een mini-kerstboom, die nog kleiner is dan de andere. Haha, ik vind de kerstman die eronder staat zo cool. Check de close-up. En het sneeuwpopje die er naast staat is ook leuk. Deze twee komen allebei van de Action trouwens.

kerstslaapkamerstuk

kerstslaapkamerengel

kerstslaapkamerkaarsjes

Nog wat versieringen. Deze laatste twee kaarsenhouders vind ik echt zo leuk. Jammer dat ze niet altijd op m’n nachtkastje kunnen staan. Volgens mij komen ze gewoon uit de eurobak van de blokker. Kijk die blije koppies! 🙂

Heel erg bedankt voor het lezen van mijn blog. Ik vergeet het vaak te zeggen, maar ik waardeer jullie echt. Met elke reactie of nieuwe volger ben ik altijd heel blij. ♥

xxx Lau

 

 

Over Lifebloglau

Hi! Welkom op LifeblogLau ♥ Leuk op mijn blog komt kijken. Ik ben Lau en ben 16 jaar. Hier vind je posts over mode, uiterlijk, muziek, persoonlijke verhalen, recepten en nog veel meer!
Dit bericht werd geplaatst in Lifestyle en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Slaapkamer christmasy maken

  1. marlynnn zegt:

    Wat leuk zeg! Vooral die lichtjes om je bed! Heel sfeervol 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

