Favoriete kerstliedjes

Hoiii. Merry Christmas! Nouja, bijna dan. De kerstsfeer zit er deze hele maand volop in. Bij ons thuis staan er al regelmatig kerstliedjes op en ik luister er zelf stiekem ook graag naar als ik ’s avonds in m’n bed zit. Door de jaren heen heb ik een ‘lijst’ opgebouwd met mijn favoriete kerstliedjes. Die lijst veranderd eigenlijk niet heel veel, behalve dat er soms een paar bij komen. Ik wordt er altijd zo vrolijk van, ze zijn zeker het luisteren waard 🙂

All I Want For Christmas Is You ♡♥♡♥

Ik zal er ook even bijzetten door wie ze gezongen zijn, want de een paar ervan zijn covers. Hier komen ze:

All I want for Christmas is you – Mariah Carey
De klassieker kun je natuurlijk niet missen.

Last Christmas – Wham!

Happy Christmas (War Is Over) – Christina Perri

Jingle Bell Rock – Glee

Mistletoe – Justin Bieber
Ik weet dat het echt niet kan, Justin Bieber, maar dit liedje van hem vind ik stiekem wel heel leuk.

Chirstmas Lights – Coldplay

Wonderful Christmas Time – Demi Lovato

I Just Don’t Feel Like Christmas Without You – Rihanna

O Holy Night – Christina Grimmie

It’s Beginning To Look A Lot Like Christmas
Deze blijft niet normaal lang in je hoofd hangen, be warned!

Rudolph The Red Nosed Reindeer

Let It Snow – Michael Bublé

Do They Know It’s Christmas? (2014) – Baid Aid 30
De origine versie is ook mooi hoor, alleen ik vind deze wel iets hebben met al die bekende mensen.

Wow het zijn er eigenlijk meer dan ik verwacht had. Dit is mijn favoriete lijstje, en dat blijft voorlopig nog wel zo denk ik.  Je moet er echt een keer een paar luisteren!

Ik ga er in ieder geval deze maand nog even van genieten. Wat zijn jou favoriete kerstliedjes?

Xxx Lau

Over Lifebloglau

Hi! Welkom op LifeblogLau ♥ Leuk op mijn blog komt kijken. Ik ben Lau en ben 16 jaar. Hier vind je posts over mode, uiterlijk, muziek, persoonlijke verhalen, recepten en nog veel meer!
Dit bericht werd geplaatst in Lifestyle en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Favoriete kerstliedjes

  1. oeiii super leuke liedjes ❤ Ik vind ook het nummer van Train erg leuk!! 🙂 haha ik weet even de titel niet…..

    Like

Geef een reactie

