Baby foto’s van vroeger

Hi hi! Laatst waren we weer met z’n alleen baby- en jeugdfoto’s aan het kijken. Altijd zo leuk om te doen. Lekker nostalgisch. Wij hebben thuis een hele doos vol fotoboeken en ik kon het echt niet laten om er even een paar fotootjes van te maken. Heb ik die ook weer op mijn camera en laptop 🙂 Ik vond het wel grappig om er een paar even te laten zien, ook al was ik dan misschien niet de mooiste baby..

DSC01552

DSC01555

Matching jurk met het vloerkleed enzo, haha.

DSC01557

Mijn filosofische uitspraak was blijkbaar altijd: ‘Ik zie niemand, dus niemand ziet mij’. Jaja dat is toch maar wat om over na te denken.

DSC01558

Haha die laatste is misschien iets te blij. Check mijn fancy outfit 🙂

xxx Lau

Over Lifebloglau

Hi! Welkom op LifeblogLau ♥ Leuk op mijn blog komt kijken. Ik ben Lau en ben 16 jaar. Hier vind je posts over mode, uiterlijk, muziek, persoonlijke verhalen, recepten en nog veel meer!
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Baby foto’s van vroeger

  1. Nathalie zegt:

    Ahh wat super schattig!!

    Liked by 1 persoon

  2. awwwwwww wat lief!! Vooral die onderste! 🙂

    Like

Geef een reactie

