Trends van winter 2014-2015

Altijd leuk om op internet rond te kijken naar wat hip is en gaat worden voor de komende tijd. Ik ben altijd benieuwd naar wat de trends van het komende seizoen gaan worden. Niet dat ik m’n eigen kledingstijl er volledig op aanpas, maar hoe meer je erop gaat letten, hoe meer het opvalt dat je een bepaald soort kleding inderdaad vaak voorbij ziet komen. Ik heb zelf voor rondgekeken en op internet het nodige speurwerk gedaan, haha. Hier is het resultaat!

Oversized sweaters
Niks beter dan op de bank liggen in een lekkere veel te grote trui. Good news! Het is helemaal niet raar om hier ook in naar school te gaan. Het is namelijk helemaal in de mode, jippie. Stiekem kan niemand ze weerstaan.

Wollige warme sweaters
Deze lijkt wel een beetje op de oversized sweater trend, maar is toch iets anders. Hier gaat het namelijk niet op de grootte, maar om de stof. Een zachte, wollige, harig trui, dat is wat belangrijk is. Ik ben het hier helemaal mee eens. Kies een leuk model met een mooi kleurtje, en het is nog eens hartstikke stijlvol ook. Love love love. ♥

Leren broek
Hier zie ik zelf echt superveel mensen mee rond lopen, dus het zal wel een trend zijn. Stiekem zijn deze broeken ook tijdloos. Mijn moeder had ze vroeger ook! Ik geef toe, ze hebben iets fouts. Maar zo lang ze maar goed combineert (en niet een te strakke koopt, o my god), staat het super leuk. Zwart is sowieso een mooie en handige kleur. Bruin kan ook, alleen dat is wel iets moeilijker. Het is een beetje gewaagd, maar awesome!

Tartan
Dit is iets wat ik altijd al leuk vond, maar waar ik de naam nooit van wist. Ruitjes? Het heet dus tartan, en hoewel ik nog niks in deze print heb, vind ik het helemaal leuk. Het geeft elke outfit een lekkere winterse uitstraling, wat er heel gezellig uit zit. Broeken in deze print gaan voor mij dan weer iets te ver, maar het kan sommige mensen ook leuk staan.

Rode lippen en kleding
Red lipsss ♥ Over tijdloos gesproken! Sowieso staan rode lippen echt bij iedereen goed. Met de juiste ondertoon, kan iedereen het hebben. Het geeft je gezicht een mooie chique uitstraling. Heel leuk voor het najaar en de winter. Het doet me altijd denken aan kerstavond en gezelligheid. Maar ook kleren in het rood zijn leuk, al deze kleur je wel staan. Mij staan rode kleren eigenlijk niet zo goed, wat niet erg is. Ik vind het heel leuk om bij anderen te zien. Vooral bij mensen met bruin haar, wauw dat is altijd heel mooi.


Veterschoenen met plateauhak
Oeh dit is helemaal leuk. Soms als ik vind dat ik een boring outfit aan heb (op die no-care dagen, je weet het, haha) maken deze schoenen het altijd een stuk leuker. Dit soort schoenen maken elke outfit stoerder, maar niet zo erg dat het er lomp uitziet. Helemaal weg ben ik er van. Zelf heb ik ze in het bruin en in het zwart. Echt liefde, haha 🙂

Heb jij nog wat leuke trends gespot voor deze winter?

xxx Lau

Over Lifebloglau

Hi! Welkom op LifeblogLau ♥ Leuk op mijn blog komt kijken. Ik ben Lau en ben 16 jaar. Hier vind je posts over mode, uiterlijk, muziek, persoonlijke verhalen, recepten en nog veel meer!
Dit bericht werd geplaatst in Mode en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op Trends van winter 2014-2015

  1. Gaaf artikel! Love xx Lilian #girlspumpingiron

    Liked by 1 persoon

  2. yvetmaxime zegt:

    Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award, voor meer informatie moet je even op mijn blog kijken! Liefs x

    Liked by 1 persoon

  3. Nathalie zegt:

    Ik vind de trends erg leuk die er op dit moment zijn:D
    erg leuk artikel
    Liefs Nathalie

    Liked by 1 persoon

  4. cuteminute zegt:

    Leuke trends heb je op een rijtje gezet! Gaaf artikel !

    Liked by 1 persoon

  5. Ah wat een ontzettend leuk & handig artikel! Erg leuk gedaan ❤
    Liefs, Nynke

    Liked by 1 persoon

  6. Whitney zegt:

    Ik hou de trends niet meer echt bij. Eerder was ik daar veel vaker mee bezig mede door mijn fashion opleiding. Gelukkig zijn er blogs zoals deze. Blijf ik toch op de hoogte.

    Like

Geef een reactie

