Mijn zusje en haar blog

Hi! Zoals jullie misschien al wel eens gelezen hebben, heb ik een broer, een zus en een zusje. Over m’n zusje heb volgens mij al wel een aantal keer verteld. Ze heet Mara en is twaalf jaar oud. We lijken totaal niet op elkaar, qua uiterlijk, maar ook qua innerlijk niet echt. Niet dat dat uitmaakt want we kunnen het hartstikke goed met elkaar vinden (meestal dan, haha)

Mara is een paar dagen geleden haar eigen blog begonnen over diabetes. Ze heeft zelf diabetes type 1 sinds twee jaar, wat natuurlijk even schrikken was. Ze heeft toen een week in het ziekenhuis gelegen en volgens mij heb ik me nog nooit zo down gevoeld dan in die dagen. Ineens besef je dan dat iemand ook plotseling iets kan overkomen en dat het misschien ook wel helemaal niet goed had kunnen gaan. Dat is natuurlijk heel heftig, maar het was even echt zo. In haar blog gaat ze vertellen over ziekenhuisbezoek, diabetes zelf, informatie, persoonlijke verhalen en meer (volgens mij, sorry if I’m wrong).

OurDiabetesLife heet het, en het is zeker de moeite waard om even te kijken. Het is een leuk kind, haha, en ze schrijft er open en vrolijk erover, wat ik heel knap vind! ourdiabeteslife.wordpress.com is de link 🙂

Xxx Lau

Over Lifebloglau

Hi! Welkom op LifeblogLau ♥ Leuk op mijn blog komt kijken. Ik ben Lau en ben 16 jaar. Hier vind je posts over mode, uiterlijk, muziek, persoonlijke verhalen, recepten en nog veel meer!
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Mijn zusje en haar blog

  1. annavanrumpt zegt:

    Ah wat leuk! Ik ga zeker even een kijkje nemen! x

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

