Mijn favoriete oorbellen

Ik ben echt een mega fan van oorbellen en daarom wilde ik jullie vandaag mijn favoriete oorbellen laten zien. De meeste zijn fijn om te dragen, op één paar na dat zul je zo wel lezen, haha. Het merendeel is ook makkelijk te combineren met verschillende kleding. Dat vind ik altijd heel belangrijk. Niks is vervelender dan een paar oorbellen, die je maar bij één paar kleding aan kan. Ik hou zelf altijd van lange oorbellen, maar dat zul je vanzelf wel zien. Kijk maar mee!

oorbellensamen

oorbellensamen2

Oorbellenhout

Deze houten oorbellen zijn lekker licht om te dragen, je voelt ze amper in je oor zitten. Dan komt ook omdat ze aan de iets kortere kant zijn. Ik ben wel een beetje fan van houten oorbellen. Ze hebben iets natuurlijks (hee goh).  Nee ik bedoel dat ze niet zo bling bling zijn, waardoor ze iets casuals hebben. Deze zijn lekker makkelijk te combineren, want ze passen namelijk letterlijk overal bij!

oorbellenzilver

Deze zijn dan wel weer wat meer chique. Ze zijn ook best wel lang, wat het nog extra  maakt sierlijk, maar ook niet te. Ik kan ze prima naar school in of zo 🙂

oorbellen groen

Nog een houten paar! Deze zijn dan wel iets minder makkelijk te combineren. Dit vind ik er best wel lastig aan, maar bij zwart kan het prima. Doordat ze hout zijn ze ook licht, waardoor ze geen last of iets bezorgen. Ik vind van deze vooral de kleuren heel mooi, met die vlekken en zo, echt wauwie.

oorbellenzwart

Okee deze oorbellen zijn wel loodzwaar! Het is dat ik ze mooi vind, maar echt, aan het eind van de dag doen m’n oren er best wel pijn van. Deze zijn daarom meer iets voor ’s avonds, zodat ze niet zo lang in hoeven. Voor een paar uur kan het best. Deze zijn trouwens denk ik de langste van allemaal. Dat maakt dat ze stiekem wel een favoriet van me zijn. I love lange oorbellen ♥

oorbellenringen

Deze ringen van de Primark heb je al eerder voorbij zien komen in m’n shoplog van Rotterdam. Helaas is één van de vijf paar al stuk gegaan, maar hee voor zo’n goedkoop prijsje, maakt mij dat niet uit. Ze waren volgens mij 1 euro 50. De rest is nog heel, gelukkig. Ringen staan ook overal leuk bij. Echt een top deal. Als je ringen zoekt, zou ik zeker bij de Primark gaan kijken!

Draag jij vaak oorbellen? En wat voor soort vind jij het leuks?

xxx Lau

Over Lifebloglau

Hi! Welkom op LifeblogLau ♥ Leuk op mijn blog komt kijken. Ik ben Lau en ben 16 jaar. Hier vind je posts over mode, uiterlijk, muziek, persoonlijke verhalen, recepten en nog veel meer!
Dit bericht werd geplaatst in Mode en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Mijn favoriete oorbellen

  1. annavanrumpt zegt:

    leuke post! ik draag altijd knopjes! haha, ik vind hanggroepen niet zo fijn zitten en ik ben dan de hele tijd bang dat k ergens achter blijf hangen ofzo! x Anna

    Like

  2. Ik hou heel erg van knopjes, maar jouw hangers lijken me ook wel leuk!

    Liefs

    xoxo

    Like

Geef een reactie

