Zes favorieten

Hiii! Vandaag ga ik jullie zes van mijn favoriete dingen laten zien. De meeste hebben met verzorging en uiterlijk te maken en de andere twee zijn eigenlijk gewoon random dingen, die ik elke dag wel gebruik en waar ik eigenlijk niet zonder kan. Het zijn er trouwens voor de verandering zes omdat ik er gewoon geen een kon kiezen die toch weggelaten zou moeten worden. Je ziet namelijk meestal 5 vijf favorieten. Maarja, stiekem vind ik zes ook wel een mooier getal dan vijf, haha 🙂 Daar komen ze en kijk mee:

6favorietenliggend

6favorietenhandcreme

Handcreme
Zoals je ziet heb ik hem al een aantal keer gebruikt. Het is een handcrème van Sabon. Volgens mij is het een kleinere variant (hij zat bij een cadeaupakket), want degene die ze in de winkel verkopen zijn veel groter. Ik heb ook een hand scrub van Sabon en het is echt een geweldig merk. Jammer dat het zo duur is.. Mijn handen worden hier zo ontzettend zacht van. De geur is Patchouli Lavender Vanilla. De geur doet me een beetje denken aan van die ouderwetse parfums (lekker vaag), weet je wel? In ieder geval ruikt het heel lekker. Het trekt ook best wel snel in. Normaal wordt ik hysterisch als er iets op mijn handen zit, maar van deze kan ik het wel hebben. Ik doe deze vaak voor het slapen op, en je ruikt het de volgende dag nog, mmm.

6favorietenmascara

Mascara
Hoewel ik natuurlijk nog maar een paar jaar make up draag, heb ik wel al heel veel mascara’s getest, iets te veel misschien. Bij elkaar opgeteld zijn het er misschien wel een stuk of dertig. Dat zijn vooral de drugstore mascara’s dan, en het liefst waterproof. Toen ik een tijdje geleden bij het hema blog event was, werd ik benieuwd naar de make up en heb ik een 3D effect waterproof mascara gekocht. Het verbaast me hoe goed ie is! Het is echt niet de allerbeste mascara ooit, maar hij blijft wel de hele dag zitten (zelfs na een dag sauna.) Het enige nadeel vind ik dat hij een beetje langzaam droogt. Maarja, voor 4 euro is dat geen probleem.

6favorietenserum

Serum
Dit serum van L’Oréal Skin Perfection gebruik ik elke ochtend onder mijn dagcrème, en hij ruikt toch zo lekker, ik ben er helemaal weg van. Ook mijn het je huid heel zacht en effen. Ik heb altijd het gevoel dat wanneer ik dit op het gedaan, dat ik er dan meteen iets wakkerder uit zie dan daarvoor (wat haast niet kan om half zeven in de ochtend, wow je wilt mijn hoofd dan echt niet zien.) Vooral door de geur, zou ik hem een volgende keer zeker nog een keer kopen. De verpakking ziet er trouwens ook heel chique en mooi roze uit! 🙂

6favorietenolie

Haarolie
Deze had ik eigenlijk bovenaan moeten zetten, want als ik één ding op moet noemen waar ik echt helemaal verslaafd en ben, dan is dit het wel. Deze Schwarzkopf Gliss Kur Every Day Oil Elixer doe ik elke ochtend in mijn uitgestorven (ik moet naar de kapper) haar. Naast dat mijn haar er lekker zacht van wordt ruikt het ook zóó lekker. Dat is vooral de reden dat ik er zo verslaafd aan ben. Als dit ding in mijn omgeving ligt, moet ik er gewoon telkens aan ruiken, haha. Als je een keer in de Kruidvat of Etos of iets ben, draai dan die dop eens een keer (heel stiekem) open, and smell! Echt doen hoor, haha. De eerste keer dat ik dit gebruikte was trouwens met Kerstmis en daarom doet het me ook nog altijd denken aan Kerstmis, waar ik hele goeie herinneringen aan heb.

6favorietenslaap

Slaapmasker
Deze is wel heel random maar dit slaapmasker vond ik in de 1 euro bak bij de Blokker. Je kunt het hier niet zien maar de kant die op je ogen zit is van een hele zachte stof gemaakt waardoor het helemaal niet vervelend zit. Ook de kleur en de tekst relax is kitch, maar leuk. Vergeleken met de zwarte, steenharde vliegtuig-slaapmaskers die ze meestal in de 1 euro bak hebben, vind ik dit een hele goeie.

6favorietenkaars

Geurkaars
Deze geurkaars heb ik in mijn vorige shoplog van de Primark al laten zien, maar hier is ie nog een keer! Hij ruikt gewoon zo lekker. Het is een combinatie van kaneel en maple, maar eigenlijk ruik je vooral kaneel. Hij ziet er heel schattig en lekker kerstachtig uit. Ik neem altijd een van die kaarsjes mee die bij de kassa’s staan, en deze zal ik volgende keer ook zeker meenemen. Voor maar 1 euro kan dat wel 🙂

Wat is jou echte heilige product? Tell me! 

xxx Lau

Over Lifebloglau

Hi! Welkom op LifeblogLau ♥ Leuk op mijn blog komt kijken. Ik ben Lau en ben 16 jaar. Hier vind je posts over mode, uiterlijk, muziek, persoonlijke verhalen, recepten en nog veel meer!
Dit bericht werd geplaatst in Uiterlijk en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Zes favorieten

  1. felizworld zegt:

    Die kaarsjes van de Primark heb ik ook 😀 ! Die zijn zooooo lekker. Leuke blog!

    Like

  2. de geurkaarsen van de primark zijn echt geweldig!:)

    Like

  3. annavanrumpt zegt:

    I love Sabon 😍 En die geurkaarsen zijn ook zo heerlijk! x

    Like

  4. lailaqueta zegt:

    Wat leuk je blog! Is zo’n slaapmasker niet vervelend met het slapen? Ik denk erover na ook eentje te halen xx

    Like

Geef een reactie

