Shoplog Primark ~ winterwarm

Hiii! Ik heb afgelopen vakantie twee keer geshopt bij de Primark in Rotterdam. Omdat ik weinig winterkleding meer had, was het tijd om lekker te shoppen voor warme winterkleding. Ik vindt dat altijd wel leuk om te doen bij de Primark omdat het daar lekker goedkoop is. Mij maakt het niet zoveel uit of een vest mega lang goed blijft, dus daarvoor is deze winkel perfect! Het was daar in Rotterdam wel een zooitje hoor! En druk ook. Wel hadden ze héél veel winterkleding wat er ook allemaal leuk uit zag. Ondanks dat het moeilijk was om mijn maat te vinden, heb ik alnog een hele hoop dingen bij elkaar verzamelt. Het zijn vooral truien en vesten, want broeken heb ik bij de H&M en de NewYorker gekocht (I ♥ mijn soort van leren broek).  Komt ie:

Primarkrlogo

primarkrtruibeige

primarkrtruizwart

primarkrtruizwarter

Dat waren drie dezelfde truien. Lichbeige, grijs en zwart. De meeste truien hebben zo’n hoge hals, en daar hou ik zelf nooit zo van. Deze hebben een V-hals, wat ik meestal heel mooi vind. Volgens mij waren ze 10 euro. Helemaal niet duur voor een trui dus! Ze zitten ook niet lomp en ze zijn heel zacht. Lekker warm voor in de winter.

primarkrvestbruin

primarkrvestgrijs

Dit grijze en bruine vest zijn hetzelfde. Ze zijn behoorlijk lang, iets waar ik altijd wel van hou. Je kunt ze daardoor met veel dingen combineren zoals broeken, maar ook panty’s (lees maillots in de winter 🙂 ) Ik vind die zakjes wel een heel leuk detail. Hierdoor zien ze er meer winterachtig uit. Ze waren ongeveer 8 euro.

primarkrvestgroen

Dit legergroene vestje is weer iets korter, hij komt ongeveer tot aan de heup. Wat je misschien niet ziet, is dat de knoopjes glas/glitterachtig zijn. Dat vond ik eerst niet zo mooi, maar uiteindelijk ziet het er wel schattig uit. Het verbaast me trouwens echt hoe zacht deze truien en vooral vesten zijn. Had ik niet verwacht van Primark, lekker hoor! Deze was denk ik 8 euro, maar dat weet ik niet meer helemaal zeker.

primarkrvestzwart

Wéér een vest, haha.  Deze zwarte is dan weer iets langer. Ik heb hem nu toevallig aan en deze is ook weel super warm en zacht. Helemaal top! Zwart is altijd wel een handige kleur, dus ik kon hem daarom ook niet later liggen. Deze was 6 euro. De knoopjes zijn groot en hebben een houtig kleurtje. Hij zit perfect, helemaal niet los of iets.

primarkrsjaalrood

primarkrsjaalwit

Deze twee sjaals, een boreauxrode en een beige, waren maar 2,50. Omdat je in de winter nooit genoeg sjaals kan hebben, heb ik ze natuurlijk meteen in m’n mand gedaan! Ze kriebelen niet en verder zijn het gewoon twee standaard sjaals. Leuk, leuk 🙂

primarkrkaarskaneel

Dit is een van die kaarsen die je bij de kassa’s vindt voor maar 1 euro. Deze heb ik voor m’n moeder meegenomen. Hij is voor in de huiskamer omdat die bij ons rood is. De geur is echt zo super lekker, wow! Het is vooral kaneel, waar ik echt super fan van ben. Mmm dat ruikt zo heerlijk kerstachtig. Maple zit er ook in. Ik heb het even opgezocht en het is blijkbaar een soort blad (waar ik nog nooit van gehoord heb). Maar dat ruik je niet zo, de kaneel is erg overheersend.

primarkrkaarspaars

Dit is nog zo’n kaarsje. Deze heeft een soort snoepachtige en bloemige geur. Heel zoet is het. Deze heb ik ook voor m’n moeder gekocht. Haar kamer is paars, dus daarom heb ik deze gekozen, het ging eigenlijk niet echt om de geur, haha. Hij is wel schattig, alleen de geur vind ik niet echt fantastisch.

primarkrschoenen

Deze gympies heb ik eigenlijk simpelweg gekocht omdat ik mijn gymtas (zoals gewoonlijk) weer eens kwijt ben, met nikes en al.. Dus heb ik deze gewone schoentjes voor 3 euro even gekocht. Ze zitten eigenlijk nog best wel prima.

primarkrpiama

Omdat ik mijn korte pyjamabroek ook al kwijt was (heb ze trouwens weer gevonden!), had ik een nieuwe nodig. Deze is wel veel leuker dan de vorige. Het heeft een schattig geruit patroontje en een strikje van lint. Helaas is die wel een beetje te groot, maarja dat maakt niet zoveel uit omdat het een pyjama is. 🙂 Hij was 4 euro.

primarkroorbellenring

Deze 5 oorbellen voor 1.50 vond ik wel gaaf én ze waren nog goedkoop ook. Ze gaan van klein naar groot. Het middelste paar is trouwens al kapot, niet hele goede kwaliteit dus.. Maar als je er voorzichtig mee bent, blijven ze wel heel.

primarkroorbellen

Deze oorbellen vond ik zo vet! Ze hebben wel iets stoers, maar ook niet te. Ze zijn halflang en hebben een grijze/metalen kleur. Volgens mij waren ze ongeveer 2 euro.

Dit waren mijn aankoopjes voor de winter. Ik ben er in ieder geval heel blij mee! Koop jij wel eens wat bij de Primark? Hoe vindt je de winter collectie?

xxx Lau

Over Lifebloglau

Hi! Welkom op LifeblogLau ♥ Leuk op mijn blog komt kijken. Ik ben Lau en ben 16 jaar. Hier vind je posts over mode, uiterlijk, muziek, persoonlijke verhalen, recepten en nog veel meer!
Dit bericht werd geplaatst in Mode en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Shoplog Primark ~ winterwarm

  1. cuteminute zegt:

    Leuke aankoopjes! En wow echt veel vesten😉

    Like

  2. vidrie zegt:

    Leuke aankopen! Primark met zijn prijzen is echt een uitvinding van de eeuw!

    Like

  3. lynndebuyser zegt:

    Oh, ik moet ook ooit eens naar de primark, ik zie de laatste tijd zo veel leuke dingen voorbij komen! In België is er voorlopig maar 1 primark en die is aan de andere kant van het land 😦

    Like

  4. blogbyanouk zegt:

    Wat een leuke shoplog/artikel, love it, leuke aankopen girl! Liefs blogger Anouk

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

