Babylips Electro

Hiii! O je had mij niet enthousiaster kunnen zien dan op het moment dat ik erachter kwam dat de nieuwe ‘zwarte’ Baby Lips in de winkel lagen. Nadat m’n zusje (heel schattig) mij me een van de nieuwe exemplaren had gegeven, ben ik de volgende dag meteen naar de winkel gegaan om de andere vier ook te halen. Wat ben ik gek op de schattige lipbalsems. Ik kon ook niet wachten om deze Electro Babylips uit te testen en dat heb ik ook gedaan, en hoe! De kleuren en smaken staan me helemaal aan, ik zal je er alles over vertellen 🙂

babylips boven

Verpakking
De verpakking ziet er inderdaad electronisch uit. Ik vind het er mooi chique uitzien door de zwarte verpakking met de neon letters. Ze passen perfect in mijn lipbalsemcollectie, die na deze aankopen angstig groot begint te worden. Ook zijn ze makkelijk te herkennen. Heel veel mensen hebben al gezegd ‘Nieuwe Baby Lips! Waar heb je die vandaan?’ Ja jongens ik ben echt niet de enige die helemaal gek is van ze.

babylipshand

Namen
Op volgorde van de foto hierboven zijn de namen: Fierce N Tangy (gele), Minty Sheer (groen), Oh! Orange! (oranje), Strike A Rose (roze), Pink shock (paars). Wat een geweldig leuke namen. Heel zomers klinkt het allemaal, om vrolijk van te worden. Ik noem trouwens voor het gemak ze even: de Gele en de Paarse.

babylipsdop

Effect
Acht uur hydratatie, staat er op de verpakking. Ik heb het niet precies getimed maar ik weet wel dat je lippen heel lang gevoed blijven. Dit komt omdat er veel natuurlijke voedende stoffen inzitten, onder andere sheaboter en andere soorten boter. M’n lippen worden er inderdaad zacht van en één laagje is meer dan genoeg voor de komende paar uur. Eet en drink bestendig zijn ze niet, maar dat verwacht ik ook niet van een lipbalsem hoor! Onderhand beginnen mijn lippen helemaal verslaafd te raken aan lipbalsems, het is echt heel erg, maar ik blijf de hele dag smeren. Stiekem vind ik dat helemaal niet erg 🙂

babylipsopen

Kleur
Wat ik ontzettend gaaf vind, is dat drie van de Baby Lips kleuren hebben, en wat voor! Van de originele babylips vind ik de rode cherry kleur heel mooi, maar de roze eigenlijk helemaal niks. Van deze ben ik helemaal fan daarentegen. De Oranje heeft, zoals de naam als zegt, een oranje kleur. En dan is het niet een overweldigende koningsdagoranje knalkleur, maar een subtiele oranje tint. De kleur van de Roze is natuurlijk roze, beetje peachy. Dit is mijn favoriet. De Paarse is redelijk fel roze/paars. Het lijkt serieus op lipstick. Een vriendin vroeg zelf ‘wow wat voor lipstick heb je op?’ en daarna ‘huh babylips?’, haha.

babylipsswatch

Geur
Of er moet iets mis zijn met mijn neus, maar veel van deze geuren zijn hetzelfde als die van de originele babylips lijn. De Gele ruikt naar snoepjes en een beetje citrus achtig. Hij doet mij heel erg denken aan gummy bears, net als de blauwe van de normale lijn. De groene ruikt, het zal je niet verbazen, naar mint. Net als de groene van de normale lijn, alleen dan iets meer plantachtig. De Oranje ruikt naar mijn idee heel erg naar grapefruit en mandarijn. Wat een awesome combinatie, dit is dus wel een andere dan de vorige lijn. Het is dat ik niet altijd van oranje lippen hou, maar anders wat deze zeker mijn favoriet. De roze doet me denken aan die snoeplolly’s die vroeger heel erg populair waren. Weet je wel, die ene die best wel breekbaarachtig waren? In ieder geval ruikt ie net zoals de paarse van de andere lijn. Oeff van de laatste kan ik echt niet bedenken wat de geur nou is. Het komt me zó bekend voor maar wat is het? Volgens mij ruikt ie een beetje zoals Mona toetje aardbei of framboos.

babylipselectro

Een nadeelpuntje, misschien dat het aan mij ligt, maar ik kan de paarse ‘Berry Bomb‘ niet vinden. Hebben ze die in Nederland? Deze lijkt me namelijk ook mooi en hij kan natuurlijk niet ontbreken uit mijn lipbalsem verzameling.

Ze kosten 3,99 euro per stuk. Het ligt er maar een beetje aan waar je ze koopt, volgens mij zijn ze in het buitenland goedkoper. Ik heb ze trouwens bij de Dio gevonden.

Weet jij waar ze nog meer te koop zijn? En dan vooral de paarse! En wat vind je ervan? Heel erg bedankt voor het lezen ♥

xxx Lau

 

Over Lifebloglau

Hi! Welkom op LifeblogLau ♥ Leuk op mijn blog komt kijken. Ik ben Lau en ben 16 jaar. Hier vind je posts over mode, uiterlijk, muziek, persoonlijke verhalen, recepten en nog veel meer!
Dit bericht werd geplaatst in Uiterlijk en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Babylips Electro

  1. cuteminute zegt:

    Wat een leuke blog! Neem is een kijkje op onze blog!

    Like

  2. felizworld zegt:

    Echt een super leuke blog! Ik ga ze ook kopen 🙂

    Like

  3. FiekeFairy zegt:

    OMG, deze zijn zo gaaf! Ik vond die originele babylips al tof maar deze zijn echt geweldig!

    Like

  4. saarenzo zegt:

    Leuke review! Ik vind de twee roze kleuren mooi. Heb tot nu toe alleen de groene van de originele Baby Lips gebruikt, maar deze klinken nog fijner 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

