Vakantie liefde

Wat ben ik blij dat het weer vakantie is! Eindelijk is er weer tijd om dingen te doen die je al lang gepland had, maar die er steeds niet van kwamen. Ik wil dan ook alles tegelijk doen. Ik spring letterlijk van piano naar film naar ‘Happy Life‘ van Mascha die ik al zo lang wilde lezen. Ja het is nog een beetje een chaos, en ik moet eigenlijk eens rustig beginnen met het kijken van Harry Potter 4. Elke keer heb ik het uitgesteld en vandaag heb ik er eindelijk tijd voor, jeej!

weekendblogzon

Ik zit op het moment lekker op m’n bed terwijl de zon door het raam naar binnen schijnt. Eindeloos in bed liggen, dat is echt mijn hobby. Waarschijnlijk zit ik hier over een uurtje of twee nog. Nog even een grote kop thee erbij en ik ben helemaal blij.

Natuurlijk moet het nodige huiswerk ook gedaan worden. Leraren schijnen het leuk te vinden om ontzettend veel huiswerk voor na de vakantie op te geven. Ik vind het zelf altijd handig en rustgevend om m’n huiswerk voor bepaalde momenten in te plannen. Hierdoor heb je niet de hele tijd het gevoel dat je nog iets moet doen voor school. Zo heb ik besloten om vandaag toch nog even natuurkunde te maken, omdat ik daar een beetje in achterloop.

Daarna is het tijd om lekker te relaxen. Morgen ga ik met m’n zusje naar oma toe om daar te logeren. Naar de film en buiten zitten (als het mooi weer is) is altijd heel gezellig. Onze oma verwent ons altijd zo, dat het bijna genant begint te worden. Ze haalt altijd ontzettend veel eten en ze zou alles voor ons willen doen. Super lief! Ik ben heel blij met zo’n lieve oma.

weekendblogpiano

Verder denk ik dat ik deze vakantie weer wat meer foto’s ga maken voor onder andere mijn blog. Daarvoor heb ik lang geen tijd gehad, wat best wel jammer is. Hetzelfde geldt voor lezen. Ik neem mezelf elke avond voor om het te gaan doen, maar meestal komt het er uiteindelijk niet van, omdat ik dan toch nog wat voor school moet doen.  Misschien dat ik ook weer ga beginnen met tekenen. Ik heb nog altijd de tekenboeken en potloden in huis liggen van vroeger. Het was altijd heel leuk om te doen, dus als ik tijd over heb zou ik dat best kunnen gaan doen 🙂

weekendblogprimark

Ook ben ik weer van plan om meer liedjes op de piano te leren spelen, of in ieder geval te oefenen met de liedjes die al ken. Natuurlijk hoort het zingen daar ook bij, maar dat doe ik meestal al er niemand of weinig mensen thuis zijn, omdat ik dan schaamteloos kan zingen zonder dat het uitmaakt als ik een keer vals zing. Het is nog net iets te vroeg om kerstliedjes te spelen, maar ik denk dat ik uiteindelijk de verleiding toch niet kan weerstaan om de akkoorden op te zoeken. Want wauw wat zijn sommige christmas songs mooi!

Ook al is het maar een weekje, vakantie is een periode om van te genieten. Het is het perfecte moment om dingen te doen die je al lang wilde doen, maar waar je geen tijd voor had. Ik ga eerst beginnen met  de Primark tas uitpakken, die ik gisteren geshopt heb en waarvan ik de helft van wat ik gekocht heb alweer vergeten ben. (Dat heb ik nou altijd, haha) En daarna ga ik toch écht de film kijken.

weekendblog

Enjoy your holiday!

xxx Lau

Over Lifebloglau

Hi! Welkom op LifeblogLau ♥ Leuk op mijn blog komt kijken. Ik ben Lau en ben 16 jaar. Hier vind je posts over mode, uiterlijk, muziek, persoonlijke verhalen, recepten en nog veel meer!
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

