Nature inspiration

Hii! Laatst op een van de laatste zomerdagen die we gehad hebben, had ik ineens zin om buiten foto’s te gaan maken. Want ja, nu kon het nog! Dus ik heb m’n camera gepakt en ben gewoon buiten random foto’s gaan maken. Het verbaasde me echt hoeveel mooie planten en bloemen we eigenlijk in de tuin hebben staan en dat je van een redelijk simpele omgeving nog best leuke foto’s kun maken. Als je letterlijk in gaat zoomen op je omgeving, vallen je ineens dingen op, die je normaal nooit op zouden vallen. Leuk! Dus hier komen een paar van de pictures die ik gemaakt heb.

naturepaarsebloem

naturevogelhuis

naturerozebloemen

naturepaarsebloemen

naturekerk

natureapples

 

nature

Love Lau

Over Lifebloglau

Hi! Welkom op LifeblogLau ♥ Leuk op mijn blog komt kijken. Ik ben Lau en ben 16 jaar. Hier vind je posts over mode, uiterlijk, muziek, persoonlijke verhalen, recepten en nog veel meer!
Dit bericht werd geplaatst in Lifestyle en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Nature inspiration

  1. Heel erg mooie foto’s!

    Liefs

    xoxo

    Like

  2. annavanrumpt zegt:

    Mooie foto’s! Je hebt gelijk, we zouden veel meer moeten kijken naar de natuur en moeten weten dat het heel bijzonder is 💕 Welke camera gebruik jij? x Anna

    Like

Geef een reactie

