My Bucket List

Hii! Al een paar maanden geleden heb ik een Bucket List gemaakt en deze wil ik vandaag aan jullie laten zien. Het is volgens mij best belangrijk dat je altijd in je gedachte houdt wat je nog allemaal wilt doen in het leven. Straks is je leven al voorbij en heb je de dingen die je Γ©cht wilde doen helemaal niet gedaan. Daarom heb ik hem ook gemaakt en zet ik hem vandaag op m’n blog. Misschien dat ik jullie kan inspireren, dat zou mooi zijn πŸ™‚

☐ Own a little dog

☐ Travel with friends

☐ Travel with the one I love

☐ Have a big family

☐ Move to another country

☐ Bungee jump

☐ Have a walk-in closet

βœ” Take singing lessons

☐ Go to a concert

☐ Buy five products of Yves Saint Laurent

βœ” Have ombre hair

βœ” Tint my lashes

☐ Have my own sauna

☐ Own Louboutins

☐ Get a tattoo

Dat was het. Een paar dingen heb ik al gedaan zoals je ziet, daar staat een vinkje bij. Deze dingen wil ik heel graag in m’n leven een keer doen. Bedankt voor het lezen, en denk is na over het maken van een Bucket List, als je die nog niet hebt πŸ™‚ Er is trouwens ook een film ‘The Bucket List’, die is heel mooi. Zeker het kijken waard.

En anders, wat staat er op jou Bucket List?
xxx Lau

 

Over Lifebloglau

Hi! Welkom op LifeblogLau β™₯ Leuk op mijn blog komt kijken. Ik ben Lau en ben 16 jaar. Hier vind je posts over mode, uiterlijk, muziek, persoonlijke verhalen, recepten en nog veel meer!
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op My Bucket List

  1. Bertine zegt:

    wat een leuke lijst! stoer dat je nog wilt bungee jumpen!

    Like

  2. saarenzo zegt:

    Tof dat je al wat dingen hebt gedaan! Leuke bucket list heb je πŸ™‚

    Like

Geef een reactie

