Yves Rocher voetverzorging

Hiii! Voor mijn verjaardag heb ik van m’n zus een aantal spulletjes van Yves Rocher gekregen en daarbij hoorde onder andere deze drie voetverzorgingsspulletjes. Een voetvijl, voetenpeeling en voedende crème. Ik vond het gelijk leuk om te testen, omdat ik eigenlijk nog nooit voetverzorgingsproducten geprobeerd heb en het viel me niet tegen. Wat me meteen al opviel is dat de geur lavendel was en als er iemand van lavendel houdt, ben ik het wel!

blogvoetena

blogvoetentest

De vijl
No worries! De vijl was nog niet gebruikt toen ik deze foto maakte. Ik denk dat hoe vaker je zo’n vijl gebruikt, hoe meer het werkt. Na de eerste keer werkte het bij mij ook niet meteen heel erg, maar na een paar keer wel meer. Hij is best wel grof, als je er met je hand overheen gaat voel je dat goed, haha, maar dat is natuurlijk wel perfect voor je voeten. Het is trouwens niet zo dat de voeten branden en dat je voeten kapot gaan als je te lang door vijlt. Hij is niet méga ruw. Gewoon een normale vijl, met een leuk kleurtje.

blogvoetenvijl

De voetenpeeling
Ik hou van deze scrub, echt waar. De scrubdeeltjes zijn best wel groot en ruw. Dat is ook wel nodig omdat de huid bij je voeten niet erg gevoelig is, en wel wat nodig heeft om goed te kunnen scrubben. De verpakking heeft een klikdop wat ik altijd wel heel handig vind, omdat dit hygiënisch is en niet snel opengaat als je het ergens mee naartoe neemt. De verpakking vind ik best wel schattig. Op de voorkant staat een lavendel dingetje, de kleur is toepasselijk paars, wat ik eigenlijk wel mooi bij het bruin vind passen. De reden waarom ik zo van deze scrub hou is omdat het zóó lekker ruikt. Je kent wel die neppe lavendellucht? Dat vind ik opzich ook wel lekker ruiken, maar deze scrub heeft de echte lavendelgeur. Helemaal niet chemisch of nep. Echt, I love it. Maar het gaat er natuurlijk vooral om de voetjes lekker zacht maakt, en dat doet ie ook! Heel lekker als je dit doet voordat je gaat slapen. Je kan deze scrub één tot twee keer aanbrengen en afspoelen met water.

blogvoetencreme

De voedende voetcrème
Eigenlijk ruikt deze crème precies hetzelfde als de scrub. Heel lekker dus, haha ik ben er helemaal weg van. De crème is niet te dik en trekt lekker in. Dus als je het opdoet voordat je gaat slapen, heb je er geen last van. Het is niet zo dat je dekens helemaal gaan plakken of zoiets. Ook deze heeft een klikdop en ziet er bijna hetzelfde uit als de scrub. Deze is alleen roze in plaats van bruin, heel schattig vind ik. Je voeten worden van deze crème heel zacht, en ze gaan natuurlijk lekker ruiken. Echt waar, als ik dit opdoe zit ik de rest van de avond aan m’n voeten te ruiken. Je wilt niet weten hoe idioot dat eruit ziet, haha. De kunt deze trouwens elke dag opdoen, bijvoorbeeld elke avond voordat je gaat slapen.

blogvoetenscrub

Bij elkaar zijn deze drie producten al een hele voetbehandeling. Hiermee kan je jezelf lekker verwennen in combinatie met bijvoorbeeld een warm voetenbad. Natuurlijk kun je de scrub en de crème ook voor je handen gebruiken, dat doe ik ook heel vaak. Niet de vijl hoor, daar is de huid op je handen niet sterk genoeg voor! De creme kan je natuurlijk ook voor de rest van je lichaam gebruiken. Dat doe ik niet, omdat het best wel een kleine verpakking is, dat zou zonde zijn. De scrub kan je ook voor de rest van je lichaam gebruiken. Ik zou het alleen niet aanraden als je een gevoelige huid hebt, omdat de scrubdeeltjes daar toch net iets te grof voor zijn. Niet op je gezicht gebruiken hoor! Daar is de huid niet geschikt voor.

blogvoetenin

Al met al ben ik heel enthousiast over deze spullen van Yves Rocher. Vooral de lekkere echte geur van lavendel maakt dat ik er zo’n fan van ben. Als jij ook zo van die geur houdt, raad ik je deze spullen echt aan, want wauw het ruikt zo lekker. De voetcrème is 7,90 euro voor 50 ml. De scrub kost 5,90 euro voor 50 ml en de vijl is 2,90.
Van deze lijn heb je ook een herstellende voetbalsem (deze is volgens mij iets dikker), voetenbadtablet, deodorantcrème (vet, dat heb ik nog nooit gehoord) en een verkoelende gel. Damn, ik zou ze allemaal willen hebben.
Wat ik wel awesome vind aan Yves Rocher, is dat ze altijd acties hebben. Je kunt de voetencrème, peeling en deodorantcrème bij elkaar krijgen voor 10 euro. Mooie deal toch?

Wat is jouw lievelingsgeur? Iets met bloemen of planten of anders? Tell me!
xxx Lau

Over Lifebloglau

Hi! Welkom op LifeblogLau ♥ Leuk op mijn blog komt kijken. Ik ben Lau en ben 16 jaar. Hier vind je posts over mode, uiterlijk, muziek, persoonlijke verhalen, recepten en nog veel meer!
Dit bericht werd geplaatst in Uiterlijk en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Yves Rocher voetverzorging

  1. Pingback: Avond verzorging routine | LifeblogLau

Geef een reactie

