Inspiratie ~ Winterkleding

Hiii! Of het nou winter begint te worden of niet, is niet helemaal duidelijk. Maar wat we wel weten is dat we er heel erg zin in hebben! Ik zie er in ieder geval al heel erg naar uit om door te sneeuw te lopen, sinterklaas te vieren en de kerstboom vol te hangen met kerstballen. Ja jongens ik ga snel, maar december is nou eenmaal mijn favoriete maand. Daarom heb ik alvast een paar leuke winter outfits en styling foto’s opgezocht om wat inspiratie op te doen voor de komende winter, zodat we er ondanks de kou er leuk bij kunnen lopen. Dus pak je bak met chocoladepepernoten maar en kijk mee.

Blogger is back - Bloglovin

Tumblr | via Tumblr

Tumblr

I Love This Outfit ! ❤️

HOURGLASS

so cuteeeeee

Winter Fashion❄️❄️❄️❄️❄️

Untitled

Winter outfit

Ik hoop dat jullie er iets aan gehad hebben!

Wat draag jij het liefst in de winter?

xxx Lau

 

Over Lifebloglau

Hi! Welkom op LifeblogLau ♥ Leuk op mijn blog komt kijken. Ik ben Lau en ben 16 jaar. Hier vind je posts over mode, uiterlijk, muziek, persoonlijke verhalen, recepten en nog veel meer!
Dit bericht werd geplaatst in Mode en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

