OOTD het einde van de zomer

Hiii! Het weer in Nederland is toch maar raar. De afgelopen dagen wisselt het steeds af tussen warm met zon en kouder met regen. Op deze plotselinge zomerdagen wil ik natuurlijk wel een zomers shirtje aan, maar is een korte broek voor mij toch net iets té. Dit is een van de combinaties die ik graag draag. Waar alles vandaan komt staat trouwens onderaan deze blogpost. Komt ie!

OOTDmetparfum

OOTDschoen

OOTDkleding

OOTDvaag

OOTDparfum

Het shirt is van de NewYorker en is een beetje crop-top achtig.
De broek is van de Bershka en heeft een rits aan de zijkant.
De schoenen is van de lightinthebox (ja echt) en hebben een plateau hak
De riem is van de Forever 21
De parfum is Olilly Spanish Rose en is helaas niet meer verkrijgbaar (als iemand hem ooit ziet, warn me!)

Xxx Lau

Over Lifebloglau

Hi! Welkom op LifeblogLau ♥ Leuk op mijn blog komt kijken. Ik ben Lau en ben 16 jaar. Hier vind je posts over mode, uiterlijk, muziek, persoonlijke verhalen, recepten en nog veel meer!
Dit bericht werd geplaatst in Mode en getagged met , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op OOTD het einde van de zomer

  1. Nathalie zegt:

    Ik vind het op het moment best lastig wat ik nu iedere ochtend weer aan moet trekken met dit wisselende weer. Leuke outfit!

    Like

Geef een reactie

