Top 5 favoriete apps

Hiii! Vandaag zal ik jullie mijn top 5 favoriete apps vertellen. Het zijn niet de standaard apps zoals Instagram, Whatsapp, Radio 538 enzovoort. Die apps gebruik ik zelf ook heel vaak, maar die kent iedereen al. Dus het zijn wel een beetje onbekende apps. Hier komen ze dan!:

The Voice
Eigenlijk heet het voluit ‘The Voice: On Stage by StarMaker‘, maar ik noem het gewoon The Voice. Dit is een app waarin je liedjes kan zingen.  Telkens als je een lied zingt kunnen er vier stoelen omdraaien. Hoe zuiverder je zingt, hoe meer stoelen er omdraaien. En hoe meer stoelen er omdraaien, hoe meer punten je krijgt. Die punten verzamel je dus een soort van. En als je bijvoorbeeld 100 punten hebt, kun je een nieuw liedje unlocken. Hoe leuker de liedjes, hoe meer punten ze waard zijn trouwens! Ik vind het echt zo’n leuke app. Het is een soort van karaoke zingen. Na het zingen luister je jezelf dan terug. Gelukkig is het mogelijk om ook autotune over je gezongen stuk te zetten, waardoor het minder vals lijkt, haha. Je kunt ook samen met iemand battelen. Degene die het meest zuiver heeft gezongen wint dan. Een nieuwe update is dat je tijdens het zingen je jezelf ook kan filmen. Haha, dat is echt hilarisch als je samen aan het battelen bent. Ik doe dit altijd samen met m’n zusje. Wij houden allebei van zingen en zitten ook op zangles. Dus wij vinden deze app wel heel leuk.

Mathe Alarm
Deze app heb ik pas ontdekt en het is geniaal! Het komt er eigenlijk op neer dat je een wekker zet. De wekker gaat pas uit als je 3 (kunnen er ook meer of minder zijn) rekensommen hebt opgelost. De moeilijkheidsgraad kun je zelf aanpassen. Je hebt keuze uit verschillende ringtones. Die gaan van rustig tot hele vervelende piepjes haha. Maar omdat je dus de som op moét lossen, moet je ook wakker worden. Telkens als je er een fout hebt, krijg je er een vraag bij. Dus random antwoorden invullen heeft geen zin. Uiteindelijk kun je natuurlijk ook cheaten door je geluid of je telefoon uit te zetten, maar dat doen we natuurlijk niet! Er is trouwens ook een app waarbij je de barcode van je tandpasta moet scannen voordat de wekker uitgaat. Die ga ik misschien ook maar is downloaden, want dan ben je meteen je bed uit. 🙂

Hay Day
Dit is een heel verslavend spel voor op je telefoon op tablet. Mijn verslaving is nu al wel een beetje minder hoor, maar er was een tijd dat ik midden in de nacht wekkers zette omdat ik op dat moment iets moest doen voor mijn Hay Day. Dat is best wel erg dus! Het gaat er eigenlijk om dat je een boerderij opzet en dat je die boerderij steeds verder uitbreid. Je kunt het ook connecten met Facebook waardoor je ook de boerderijen van je vrienden kunt bekijken. Gewoon een heel leuk en gezellig spel is het.

hayday

Duo lingo
Als je veel tijd over hebt en je graag een taal wilt leren is dit de ideale app. Ik ben begonnen met Frans. Ja ik krijg ook Frans op school, maar ik verveelde me echt intens, haha. Je hebt ook de talen Spaans, Duits, Italiaans en Portugees. Eerst leer je de basics, daarna zinnen, eten, dieren, kleding, mensen en nog veel meer. Het gaat van makkelijk naar steeds moeilijker. Een klein nadeel is dat je wel vanuit het engels moet leren. Dus engels-frans. Voor nederlanders heb je alleen maar Nederlands-Engels. Aan elk nadeel zit een voordeel! Want je leert er dan natuurlijk ook Engels van.

duolingo

Veggie Weekend
Dit is een app voor de vegetariërs onder ons. En natuurlijk kan iedereen deze recepten gebruiken! Dit is een Engelse app waarin een aantal gratis losse recepten staan. Daarnaast kun je ook 10 recepten / 12 ontbijtjes / 10 desserts enzovoort voor 90 cent kopen. Dat valt wel mee, in vergelijking met een kookboek. Bij zo’n recept staat het duidelijk wat je allemaal nodig hebt en de hoeveelheid die je nodig hebt. Er wordt heel duidelijk uitgelegd wat je precies moet doen, hoeveel tijd het maken in beslag neemt en een paar eigenschappen van de maaltijd (bijvoorbeeld of je het in de vriezer kan gooien of niet.) Wat ik heel schattig vind is dat er een kookwekker bij zit die echt op een kookwekker lijkt, haha.

vegaapp

Dit waren mijn favoriete apps. Ik hoop dat je er misschien iets aan gehad hebt of dat je het in ieder geval leuk vond om te lezen

Wat zijn jou favoriete apps?
xxx Lau

Over Lifebloglau

Hi! Welkom op LifeblogLau ♥ Leuk op mijn blog komt kijken. Ik ben Lau en ben 16 jaar. Hier vind je posts over mode, uiterlijk, muziek, persoonlijke verhalen, recepten en nog veel meer!
Dit bericht werd geplaatst in Lifestyle en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Top 5 favoriete apps

  1. Anouk zegt:

    Die The Voice app lijkt me zo leuk! Meteen even zoeken!
    xxx

    Like

  2. Pingback: What’s on my phone? | LifeblogLau

Geef een reactie

