HEMA Blog Academy

Hii! Een aantal weken geleden kreeg ik een mailtje van de Hema dat ik was uitgenodigd voor hun Blog Academy. Dat betekent dat ik ben uitgekozen om vandaag, met nog een paar honderd andere mensen, naar een event van Hema te gaan, waar je in een dag wordt klaargemaakt om voor Hema te gaan bloggen! Woehoe I’m super exited. Dus ik heb ‘geregeld’ met school dat ik er heen kan.

hemabus

Ik zit nu bij het busstation te wachten. Het weer vandaag zit gelukkig mee. De zo’n schijnt en het is lekker warm. Love it.

Ik heb m’n camera meegenomen zodat ik onderweg foto’s kan maken. Het is nu half elf en het event begint om 1 uur. Dus ja ik ben een beetje vroeg weggegaan, maar je weet maar nooit of je een bus of trein mist. En als dat niet zo is heb ik in ieder geval de tijd om lekker door Amsterdam te lopen. Oeh daar is de bus.

hematrein

Yes I made it! Met de trein ging prima en ik zit nu bij de laatste bushalte. Ik moet zeggen dat het goed voelt dat ik in Amsterdam zit terwijl mijn klasgenoten in de les zitten, haha. Toch heb ik stiekem nog wel een beetje Frans geleerd in de trein. Heb ik ten minste nog iets gedaan aan school. Het is hier alleen best koud en ik ben m’n jas vergeten, daar loop ik dan in m’n hempje.. Damn. Maar ja, Amsterdam is echt een leuke stad. Er lopen zo veel verschillende mensen en het is hier is zo veel levendiger dan in mijn dorp.

Na twee bussen gemist te hebben zit ik dan eindelijk in de goede bus, die blijkbaar bij een andere halte aankwam. Het is ook zo druk hier!

hemagebouw

De eerste helft van het event is nu voorbij. Er zitten hier in de zaal normaal veel mensen en ik heb nu al een hoop geleerd over bloggen. Het is nu pauze en ik heb net drie van die kleine candybars gegeten. Oeps, moeten ze dat maar niet zo neerleggen, haha. Eerst vertelde de baas van Hema over de winkel zelf en ook over de ontwikkeling van Hema. Daarna vertelde iemand anders over de nieuwe blog, hoe het ontstaan is en waarom ze een blog begonnen zijn. Daarna vertelden 4 verschillende bloggers over hun blog en mocht je vragen stellen. Heel cool allemaal! Toen we aankwamen kregen we trouwens een goodybag met een notitieboekje, pen, 5 euro shoptegoed bij de Hema, kauwgom en water. Zo schattig 🙂 O het volgende deel gaat beginnen.

hemamensen

hemablogger

Ik zit weer in de trein terug naar huis. Het was even rennen, maar het is nog net gelukt. Het tweede deel was ook ontzettend gaaf. Een bekende blogster vertelde vanalles over hoe je je blog kunt verbeteren en leuk maken. Daar heb ik wel veel aan gehad. Daarna vertelde iemand van de Hema Blog over hoe het allemaal in z’n werk zal gaan. We mogen dus als we een product van de Hema hebben, daar een review over schrijven en insturen. Die wordt dan gecontroleerd en, als het een goed stuk is, op de site gezet. Hoe meer berichten er van jou op de site staan, hoe hoger jou ‘positie’ is vergeleken met alle andere bloggers. En hoe hoger die positie, hoe meer privileges en kansen je krijgt. Maar hee, op de site van Hema, dat vind al best wel heel wat. Hema is een van mijn lievelingswinkels en ik vind het daar altijd zo’n gezellig sfeertje hebben. Verder hebben ze nog veel meer dingen verteld, maar dat past niet allemaal in dit bericht.

hemabord

Deze dag was zeker geslaagd. Nu weer op naar huis om te kijken of er nog iets te eten is overgebleven, I’m starving! Jullie zullen het zeker nog horen als er verdere ontwikkelingen zijn 🙂

O weet jij nog iets leuks (van de Hema) wat ik kan reviewen? Waar ben jij helemaal weg van?

Xxx Lau

Over Lifebloglau

Hi! Welkom op LifeblogLau ♥ Leuk op mijn blog komt kijken. Ik ben Lau en ben 16 jaar. Hier vind je posts over mode, uiterlijk, muziek, persoonlijke verhalen, recepten en nog veel meer!
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op HEMA Blog Academy

  1. Ceetje zegt:

    Leuk dat je het een inspirerende dag vond. Fijn dat je erbij was!

    Like

  2. FiekeFairy zegt:

    Wow, dat lijkt mij echt gaaf! Gefeliciteerd en veel succes! 🙂

    Like

Geef een reactie

