Italie 2

Hiii! Dit is het vervolg op mijn vorige blogpost. Ik ben vier dagen naar Italië geweest, en ik vertel even hoe het was!

Dag 3
Deze dag was het zulk mooi weer! De zon scheen de hele dag door. ’s ochtends ontbeten we weer rond 9 uur. We spraken af om deze dag lekker in het dorpje te blijven en ook naar het strand te gaan die hier dicht in de buurt lag. Eenmaal in het dorpje aangekomen was het nog steeds lekker warm en we zijn een aantal souvernirwinkels in en uit gelopen. Verder waren er ook wel normale winkels, maar daar hebben we niet echt wat gekocht. Onderweg ging m’n slipper ineens kapot waardoor ik op blote voeten over straat moest lopen. Oeps, awkward!

We haalden nog wat fruit zodat we niet echt ergens hoefden te lunchen en nadat we nog even langs te kamers om de spullen te halen vertrokken we naar het strand en daar hebben we letterlijk de hele middag in de zon gelegen. De andere hebben nog wat gezwommen en gelezen, maar nee ik heb alleen (zo lui als ik ben) liggen bakken in de hoop om nog een beetje bruin te worden voor de school weer begint. Het was trouwens een stand met allemaal steentjes in plaats van zand. Dat lag niet heel comfy maar het zag er wel mooi uit. Om 5 uur zijn we weer in de sauna gegaan omdat het zo leuk was!

DSC00804 DSC00800

Daarna hebben we nog even op de kamer gerelaxt om bijvoorbeeld YouTube filmpjes te kijken en daarna zijn we weer naar het dorpje gegaan om avond te eten. Deze keer had ik weer pizza (oeps), gelukkig wou m’n moeder een beetje mee-eten. We zaten echt op zo’n terrasje boven het water. Dat was wel grappig want de zwanen zwommen letterlijk onder ons, in de hoop dat er iets naar beneden viel natuurlijk. Daarna zijn we voor de laatste keer bij de schattige man thee en koffie gaan drinken. Hij verstond echt geen woord Engels, laat staan Nederlands, dus die praatte maar vrolijk de hele tijd Italiaans tegen ons, haha. Het dorpje was trouwens heel mooi als het donker was. We zaten telkens aan het water en aan de overkant van het meer kon je allemaal lampjes zien in het donker. Ergens was ook nog een soort muziekfeest, maar we besloten om gewoon terug te gaan naar het hotel. Toen was het toch echt tijd om onze koffers weer in te pakken, nooo het ging veel te snel!

Dag 4
Vandaag was weer de treurige dag om naar huis te gaan. ’s ochtends na het ontbijt pakten we nog de laatste spulletjes bij elkaar en checkte we uit bij het hotel. We gingen een uurtje eerder weg dan nodig was, zodat we nog even langs een leuk dorpje konden. In dat dorpje waren veel souvenirwinkels waar ik ook een glasgeblazen (is dat een woord?) olifantje heb gekocht. Toen we dat winkeltje uitliepen gaf de man die daar de baas was ons allemaal nog een klein glazen kreeftje, schattig!

DSC00808 DSC00811 - kopie

Daarna hebben we daar in dat dorp nog even thee gedronken, zoals altijd, en gingen we weer in de auto om twee uur naar het vliegveld te rijden. Dat duurde lang! Ik heb alleen maar muziek geluisterd, maar de tijd ging zo sloom. We kwamen ruim op tijd aan bij het vliegveld, zodat we nadat we de koffers hadden ingeleverd, nog even winkels konden bekijken en nog even wat eten. Het vliegen was op het begin wel leuk, maar aan het eind van de vlucht was ik zo misselijk. En ook de weg van Amsterdam naar huis nog steeds. Oef en dat bleef de hele avond wel hangen. Maar ja toen waren we dus weer in ons regenachtige Nederlandje. Ik zal maar niet te veel klagen, want de vakantie was super leuk! De terug reis is altijd wat minder. Het was in ieder geval heel leuk en gezellig in Italië ♥

xxx Lau

Over Lifebloglau

Hi! Welkom op LifeblogLau ♥ Leuk op mijn blog komt kijken. Ik ben Lau en ben 16 jaar. Hier vind je posts over mode, uiterlijk, muziek, persoonlijke verhalen, recepten en nog veel meer!
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Italie 2

1. Aurelienne zegt:

Italië is echt een prachtig land! Leuke foto’s.