Shoplog Maastricht ~ Bershka, Vero Moda en Kruidvat

Hi! Vorige week ben ik acht dagen lang met familie in Heerlen geweest. Dat ligt dicht bij Maastricht, dus daar zijn we natuurlijk wel even gaan shoppen. In Maastricht zijn super veel leuke winkels. Wij waren vooral helemaal weg van de Bershka (♥). Ze zijn niet overal in Nederland te vinden en hebben echt hele leuke kleding. Dus hier komen mijn aankopen van een dagje Maastricht:

Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto’s! Ze zijn gemaakt met m’n iPhone omdat ik even geen andere camera heb. Na m’n verjaardag, wat morgen is :), ga ik een nieuwe camera bestellen. Dan zullen de foto’s dus mooier worden jeeej. Onder aan dit bericht staan trouwens foto’s van hoe de kleding eruitziet wanneer ik het aan heb.

Grijzbroek blauwe broek

Deze twee broeken van de Bershka zijn eigenlijk hetzelfde. De eerste is best wel fel spijkerblauw. De tweede is grijs (oeps je ziet drie keer een andere kleur grijs, let maar op de kleur links onder). Op de bovenbenen en boven aan de achterkant is de stof gebleekt wat ik persoonlijk altijd heel leuk vind! Een groot pluspunt vind ik dat er geen knoop en rits aan de voorkant zitten maar in plaats daarvan zit alleen een rits aan de zijkant. Dat is handig omdat je dan niet een gekke bult van de knoop ziet als je een strak shirt aan hebt.

jas

De jas is ook van de Bershka. Ik vind hem zo leuk! Hij heeft nepbont aan de binnenkant en nepleer aan de buitenkant. Hij heeft een schuine rits en is lekker warm voor de winter.

zwarteblouse

Dit is gewoon een simpel zwart blousje van de Bershka. Hij is niet grijs zoals je op twee foto’s ziet, maar zwart zoals links boven (sorry!). Hij is doorschijnend en heeft leuke zakjes boven aan de voorkant.

witvest

Dit witte vest is van de Vero Moda. Hij lijkt me handig om te combineren met verschillende kleding.  Het is niet zo’n lomp vest zoals je wel eens ziet waarin je figuur niet goed uitkomt. Hij heeft precies de goede vorm. Hij is warm, maar zeker niet zwaar of benauwend.

zwartvestinzoom

Bij de Vero Moda vond ik ook dit zwarte vest. Ik keek toevallig in het rek waar allemaal hele goedkope dingen hingen die weg moesten. Deze hing daar ook. Ik vond hem er leuk uitzien, alleen hij was veel te groot! Hij is maat L of zoiets. Maarja hij was 5 euro, dus daar kon ik hem niet voor laten liggen,  toch? 🙂 Voor een vest maakt het wat mij betreft niet uit of die oversized is of niet, het kan ook heel leuk staan!

foto 2 (3)

Deze zwarte oogschaduw komt van de kruidvat. Hij heet Catrice 140 The Captain Of the Black Pearl Absolute Eye Colour. Ik zocht al lang naar een zwarte oogschaduw om een lijntje mee boven m’n ogen te maken en deze was lekker budget. Perfect!

foto 1 (3)

Deze foundation van L’Oréal komt ook van de Kruidvat. Hij heet The foundation True Match. Het is de lichtste kleur, wat ik echt nodig had omdat degene die ik nu heb echt iets te donker is voor de winter. Niet dat ik veel foundation gebruik. Meestal gebruik ik het alleen onder de plekken waar ik concealer op doe.

Hier zijn een aantal foto’s waarop ik de kleding draag en met elkaar combineer!

jasaan

witvestaan

zwarteblouseaan

zwartvestaan

Waar shop jij het liefst?

xxx,
Lau

Over Lifebloglau

Hi! Welkom op LifeblogLau ♥ Leuk op mijn blog komt kijken. Ik ben Lau en ben 16 jaar. Hier vind je posts over mode, uiterlijk, muziek, persoonlijke verhalen, recepten en nog veel meer!
Dit bericht werd geplaatst in Mode en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Shoplog Maastricht ~ Bershka, Vero Moda en Kruidvat

  1. Anna zegt:

    America today, Berskha, Hollister! Leuke dingen gekocht! x

    Liked by 1 persoon

  2. anouk zegt:

    hee ik was laatst ook in maastricht, ik vind het zo’n leuke stad met een gezellige sfeer:).
    Leuke aankopjes heb je gedaan.
    Xxx

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

